مقامات هند دو واکسن کووید - 19 را تأیید کردند

© REUTERS / Amit Daveمقامات هند دو واکسن کووید - 19 را تأیید کردند
مقامات هند دو واکسن کووید - 19 را تأیید کردند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نهاد کنترل کننده دارو در هند مجوز استفاده از دو واکسن ویروس کرونا را صادر کرد.

به گزارش اسپوتنیک، دولت هند اعلام کرد، متخصصان نهاد تنظیم کننده داروها و پزشکی هند روز شنبه استفاده اضطراری از واکسن ویروس کرونا Covaxin را که توسط بهارات بیوتک تولید می شود، تأیید کردند.

در همین زمان، کارشناسان سازمان مرکزی کنترل استانداردهای دارو استفاده از واکسن "آکسفورد" علیه ویروس کرونا را که توسط AstraZeneca ساخته شده و در هند توسط موسسه سرم آزمایش شده است ، تأیید کردند.

تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در هند به ۱۰ میلیون نزدیک می شود
 - اسپوتنیک ایران
تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در هند به ۱۰ میلیون نزدیک می شود

کمیته متخصص ... توصیه های زیر را برای بررسی و تصمیم نهایی توسط مرکز کنترل کننده داروهای هند انجام داده است: اعطای مجوز برای استفاده محدود اضطراری از واکسن، تحت چندین شرایط نظارتی ، به موسسه سرم هند.

اعطای مجوز برای استفاده محدود اضطراری ... به عنوان یک اقدام پیشگیرانه در رژیم آزمایش بالینی، به ویژه در زمینه عفونت سویه جهش یافته ، به Bharat Biotech International Ltd

مقامات همچنین به Zydus Cadila اجازه دادند مرحله سوم آزمایشات بالینی واکسن ZycovD خود را آغاز کند.

در هند، آزمایش پنج واکسن ویروس کرونا ادامه دارد. سه مورد از اینها - Covaxin از بهارات بیوتک، واکسن آکسفورد Covishield که توسط موسسه سرم و ZycovD از Zydus Cadila  آزمایش می شود - در مرحله نهایی و سوم هستند.

علاوه بر این واکسن ها، واکسن دیگری در هند در حال آزمایش است که توسط Indian Biological E. Ltd و با همکاری American Dynavax Technologies Corp و کالج پزشکی Baylor ساخته شده است. همچنین آزمایشگاه های شرکت دارویی Dr. Reddys در حال آزمایش واکسن Sputnik V روسیه است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала