جشن و پایکوبی مردم چین در خیابان در شب سال نوی 2021 +ویدئو

© REUTERS / Aly Song شهر ووهان چین چگونه از شر ویروس کرونا خلاص شد؟
 شهر ووهان چین چگونه از شر ویروس کرونا خلاص شد؟ - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در زادگاه ویروس کرونا!

به گزارش اسپوتنیک، کلیپی از جشن و پایکوبی مردم در شهر ووهان چین، مرکز کروناویروس جهان در شب سال نوی میلادی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که شگفتی بسیاری از کاربران را برانگیخته است.

View this post on Instagram

A post shared by Orient Plus (@orient_plus)


این جشن در حالی در خیابان‌ها و میادین این شهر با حضور تنگاتنگ مردم چین برگزار می شود که تمام مردم جهان در خانه‌های خود قرنطینه شده و بصورت مجازی جشن گرفتند.

سال گذشته عده‌ای از مردم ووهان چین با خوردن خفاش، این ویروس کشنده را به مردم جهان منتقل کرده‌اند و اکنون همه جهان درگیر این ویروس کشنده است.

View this post on Instagram

A post shared by Syria-سوريا (@onsyria)

عده ای از کاربران از این اتفاق ناراحت شده و معتقدند که چینی ها شادی را از همه مردم جهان گرفتند تا فقط خود شاد باشند. گروهی دیگر از کاربران نیز معتقدند که باید از چشم بادامی ها یاد گرفت که چگونه باید با این ویروس منحوس مبارزه کرد.

بعضی از کاربران نیز عنوان کردند که چین با یک میلیارد و نیم جمعیت کرونا را مهار کرد و همه کشورها هنوز در اندر خم یک کوچه هستند.
گروهی از کاربران نیز با توهین و بد و بیراه گفتن به چینی ها سال 2021 خود را آغاز کردند. اما در مقابل گروهی دیگر از کاربران معتقدند که ناسزا دردی را درمان نمی کند و با رعایت قرنطینه سفت و سخت باید این ویروس را مهار کرد.
 
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала