درخواست کمک از پلیس با ترفند چلوکباب و نوشابه +عکس

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس تهران
سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس تهران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بانویی شیرازی با استفاده از متد چلوکباب و نوشابه با پلیس تماس گرفته و از آنها کمک خواست!

به گزارش اسپوتنیک، شهروندی ایرانی در شهر شیراز طی تماس با مرکز ۱۱۰ ایران سفارشارسال یک دست چلوکباب با نوشابه را می دهد. اپراتور پلیس ۱۱۰ ابتدا فکر می  کند که اشتباهی رخ داده و پاسخ می‌دهد که نه با رستوران بلکه با مرکز ۱۱۰ تماس گرفته است. در ادامه این اپراتور متوجه تلاش برای ایجاد پوشش امدادخواهی از سوی شهروند ایرانی تماس گیرنده می شود. در این مکالمه، تماس گیرنده می‌گوید که سلام ببخشید بیرون بر، چلوکباب می‌خواهم با نوشابه؟ کاربر ۱۱۰ پاسخ می‌دهد که شما با ۱۱۰ تماس گرفته‌اید و چلوکباب می‌خواهید؟ تماس گیرنده پاسخ می دهد که بله، از دیشت تا حالا غذا نخورده‌ام و بسیار گرسنه‌ام. اپراتور با درک موقعیت تماس گیرنده، اعلام می‌کند که آیا شما قادر به صحبت کردن نیستید و کسی کنارتان است؟ امدادخواه پاسخ می‌دهد که بله.


کاربر ۱۱۰ با گرفتن آدرس فرد امدادخواه، از او در مورد تعداد افراد حاضر در محل و اینکه این افراد مسلح هستند یا خیر نیز سوال کرده و درخواست می‌کند که با عدد و بله و خیر پاسخ دهد.
اکیپی از مأموران به محل اعزام می‌شوند و در بررسی‌ها متوجه بروز اختلاف شدید خانوادگی بین تماس گیرنده و شوهرش می‌شوند

گروهی از کاربران هوش بانوی شیرازی و پلیس نیروی انتظامی را تحسین کردند. عده ای از کاربران نیز عنوان کردند که این متد از روی یک کلیپ خارجی برداشت شده است و برای زمانی است که در خطر هستید اما نمی توانید صحبت کنید.
برای عده‌ای از کاربران نیز این سئوال پیش آمده است که چرا شوهر این بانو از اینکه همسر او وسط دعوا به رستوران زنگ می زند و تقاضای چلوکباب می کند، شک نکرده است. بعضی از کاربران نیز از این راهکار استقبال کرده و معتقدند که راهکار مناسبی برای یادگیری است تا در موقع لزوم از آن استفاده کنند.
بعضی از کاربران نیز عنوان کردند که این خبر صحت ندارد و از روی یک فیلم خارجی نوشته شده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала