سردار سلامی: تحرکات اخیر آمریکا برای نجات از کابوس خطرناک است

© Photo / IRNAفرمانده سپاه
فرمانده سپاه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مقاومت جریان دارد هیچ چیز متوقف نشده و دشمنان باید فکر خودشان باشند و از این منطقه خارج شوند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از «تسنیم»، سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه اظهار داشت که آماده گرفتن انتقام و آزادسازی همیشه مسلمانان از سیطره و سلطه سیاسی، اقتصادی و فرهنگی دنیای غرب با محوریت و شرارت‌افزایی آمریکایی‌ها هستیم.

ترامپ از احتمال اقدامات تلافی جویانه ایران در سالگرد ترور سردار سلیمانی نگران است - اسپوتنیک ایران
ترامپ از احتمال اقدامات تلافی جویانه ایران در سالگرد ترور سردار سلیمانی نگران است

وی افزود:«مقاومت جریان دارد هیچ چیز متوقف نشده و قدرت جهان اسلام در حال افزایش است دشمنان باید فکر خودشان باشند و از این منطقه خارج شوند. تحرکات اخیر آمریکا در منطقه مشاهده می شود. ایران هیچ نگرانی ندارد ما برای دفاع از استقلال، منافع حیاتی و دستاوردهای انقلاب بزرگمان آماده هستیم و این آمادگی را ظرف چهل و یک سال گذشته ایجاد کرده‌ایم و امروز برای رویارویی با هر قدرتی، هیچ مشکل‌، نگرانی و دغدغه‌ای نداریم ما حرف‌های نهایی خودمان را با دشمنان در میدان نبرد خواهیم زد.

انتقام سخت نقطه نیست بلکه یک مسیر است البته ما انتقام نقطه‌ای این سردار بزرگ و همرزمانش را از عاملان و آمران آن خواهیم گرفت که جدا از همه مسیری است که ما طی می‌کنیم یعنی آنانی که در این جنایت دست داشتند، آرام نخواهند بود اما زمان و مکان و کیفیت تابع شرایط خاصی است که به وجود خواهد آمد و ما آن شرایط را به اذن خدا به وجود خواهیم آورد.

اما مسیر انتقام سخت مسیر فروپاشی رژیم اسرائیل و اضمحلال سلطه سیاسی آمریکا بر منطقه و اخراج آمریکا از منطقه و دادن سرنوشت مسلمانان به دست خودشان است. عزت عظیم مسلمانان باید حفظ شود و این انتقام سخت به عنوان یک طریق و یک مسیر گرفته شود».

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала