جنجال کتک خوردن زن افغان از یک پلیس در اردوگاهی در ایران +ویدئو

© AFP 2023 / PETER PARKSاویغورهای چین
اویغورهای چین - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ویدئوی کتک خوردن مادری افغان در اردوگاه عسگر‌آباد با بازتاب گسترده‌ در فضای مجازی، سبب شد پلیس پایتخت به آن واکنش نشان دهد.

به گزارش اسپوتنیک، انتشار گسترده ویدئوی کتک خوردن مادری افغان در اردوگاه عسگر‌آباد همهمه‌ی تازه‌ای در فضای مجازی ایجاد کرده است و کاربران به تندی به آن واکنش نشان می‌دهند.
کانال خبری "افغان لینک" در توضیح این ویدئو نوشته است: «مادر افغانستانی که برای رسیدگی به کارهای پسرش به اردوگاه عسگرآباد در ورامین رفته بود، چنین با برخورد پلیس مواجه شد.»

View this post on Instagram

A post shared by Rouydad24 (@rouydad24.ir)

سایر خبرگزاری‌ها در این رابطه نوشته‌اند این مادر افغان با شنیدن خبر بازداشت پسرش به اردوگاه عسگرآباد رفته و اصرار به رهایی پسرش دارد اما استوار پلیس ایرانی با زدن سیلی به این مادر سعی دارد وی را از ورود به محل نگهداری پسرش دور کند.

سردار کیومرث عزیزی رئیس پلیس ویژه شرق استان تهران در واکنشی فوری دستور بررسی دقیق و سریع این اتفاق را صادر کرد و با تاکید بر اینکه پلیس اجازه نخواهد داد حقی از کسی ضایع شود عنوان کرد پس از بررسی‌های لازم ماجرای کتک خوردن زن افغان به اطلاع عموم خواهد رسید.

کاربران نیز با نظرات مختلف در صفحات اجتماعی درباره این موضوع بحث می‌کنند و خواستار رسیدگی و برخورد جدی با افرادی که به خود حق اهانت به دیگران را می‌دهند شدند. کاربران معتقدند این روزها دوربین و فضای مجازی اتفاقات پنهان زیادی را فاش می‌کند و کمک بزرگی به بررسی این اتفاقات می‌کند. برخی از کاربران نیز با کنایه عنوان می‌کنند به زودی فردی که این ویدئو را منتشر کرده است دستگیر می‌شود. کاربران فراوانی ضمن ابراز تاسف از نحوه‌ی برخورد با این بانوی افغان، رفتار استوار را محکوم می‌کنند و معتقدند قداست یک مادر بسیار بالاست و باید با احترام با مادران رفتار کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала