گردشگران ایرانی می توانند از 1 ژانویه ویزای ورود به فدراسیون روسیه را دریافت کنند

© Sputnikگردشگران ایرانی می توانند از 1 ژانویه ویزای ورود به فدراسیون روسیه را دریافت کنند
گردشگران ایرانی می توانند از 1 ژانویه ویزای ورود به فدراسیون روسیه را دریافت کنند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
روسیه از اول ژانویه 2021، ویزای الکترونیکی یکپارچه برای سفرهای توریستی، کاری، بشردوستانه و میهمانان ارائه می کند.

به گزارش اسپوتنیک، طی مصاحبه ای با کارشناسان، تمامی آنها افزایش ورود گردشگران به روسیه را به دلیل امکان دریافت ویزا به صورت آنلاین پس از برقراری کامل سفرهای هوایی پیش بینی می کنند.

این ویزای الکترونیکی برای شهروندان کشورهای؛ ایران، اتریش، آندورا، بحرین، بلژیک، بلغارستان، واتیکان، مجارستان، آلمان، یونان، دانمارک، هند، اندونزی، ایرلند، ایسلند، اسپانیا، ایتالیا، قبرس، چین (از جمله تایوان)، کره شمالی، کویت، لتونی، لیتوانی، لیختن اشتاین، لوکزامبورگ، مالزی، مالت، مکزیک، موناکو، هلند، نروژ، عمان، لهستان، پرتغال، رومانی، سان مارینو، عربستان سعودی، مقدونیه شمالی، صربستان، سنگاپور، اسلواکی، اسلوونی، ترکیه، فیلیپین، فنلاند، فرانسه، کرواسی، جمهوری چک، سوئیس، سوئد، استونی و ژاپن در دسترس خواهد بود.

برای دریافت ویزای ورود به روسیه می توانید از طریق وب سایت www.evisa.kdmid.ru یا از طریق اپلیکیشن تلفن همراه درخواست خود را ثبت کنید. برای این کار باید یک عکس شخصی و یک کپی از گذرنامه خود را در این سایت و یا در اپلیکیشن بارگذاری کنید، کشور محل اقامت و همچنین منطقه ای را که قصد ورود به آن را دارید را مشخص کنید. همچنین برای فعال کردن گزینه اطلاع رسانی خودکار از پیشرفت و نتیجه روند باید پست الکترونیکی و شماره تماس شخصی خود را وارد کنید.

برای دریافت ویزا نیازی به دعوتنامه میزبان، رزرو هتل یا مدارک دیگری که هدف از سفر را تأیید کند نیست. هزینه کنسولگری 40 دلار می باشد و برای کودکان زیر 6 سال نیز رایگان است.

انجام کارهای مربوط به صدور ویزا از چهار روز بیشتر طول نخواهد کشید. اعتبار ویزای الکترونیکی از تاریخ دریافت 60 روز است، اما اقامت با این ویزا در روسیه حداکثر تا 16 روز مجاز است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала