انتشار گسترده خبر خواص پای مرغ در پی گرانی‌ مرغ +عکس، ویدئو

© Fotolia / Mara Zemgalieteمرغ دارای رایحه پای زن در صورت غذای رستوران های ژاپن
مرغ دارای رایحه پای زن در صورت غذای رستوران های ژاپن  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
انتشار خبر خواص خوردن پای مرغ در برخی سایت‌های خبری ایران با واکنش‌های منفی کاربران همراه شده است.

به گزارش اسپوتنیک، با تداوم گرانی مرغ و گوشت در بازار ایران و عدم توانایی مردم برای خرید این اقلام، برخی از سایت‌های خبری اقدام به تبلیغ خواص پای مرغ کرده‌اند که این موضوع با واکنش کاربران در صفحات اجتماعی همراه شده است.

در روزهای اخیر در ایران قیمت هر کیلوگرم گوشت مرغ به بیش از ۳۵ هزار و ۵۰۰ تومان رسید و حتی در برخی استان‌ها عرضه آن نیز با کاهش روبرو شده بود که این اتفاق بازتاب‌های منفی و حواشی بسیاری را به دنبال داشت.

کاربران بسیاری از شرایط موجود در ایران شاکی هستند و عنوان می‌کنند هر روز مسئولان مردم را با مشکلات تازه‌تری روبرو می‌کنند، به گونه‌ای که برخی از آنها به مردم توصیه می‌کنند از خرید آجیل شب یلدا خودداری کنند، انار نخرند، به جای موز سیب بخورند، و اکنون به دستور آنها، به جای کاهش قیمت مرغ، خواص پای مرغ در سایت‌های خبری و فضای مجازی منتشر می‌شود.

View this post on Instagram

A post shared by health (@teb.sonnati.1)

کاربران به درآمد پایین، بیکاری، تورم، گرانی‌ها، عدم نظارت دقیق و منظم بر بازار و مشکلات معیشتی فراوانی که مردم با آنها روبرو هستند اشاره می‌کنند و عنوان می‌کنند باید مسئولان پاسخگو باشند و نیازهای اساسی مردم جامعه ایران را فراهم کنند نه اینکه صورت مسئله را پاک کنند و مدام پیشنهاد جایگزین کردن اقلام خوراکی را به مردم بدهند.

View this post on Instagram

A post shared by Mr. Pers (@mister.pers)

جمعی از کاربران نیز عنوان می‌کنند بسیاری از خواصی که به پای مرغ نسبت می‌دهند در مورد قلم گاو یا گوسفند صدق می‌کند نه مرغ و این کار به نوعی فریب دادن مردم است نه آگاهی دادن آنها.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала