روحانی از مهار شدن کرونا در اکثریت مناطق ایران خبر داد

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / حسن روحانی، رئیس جمهور ایران
حسن روحانی، رئیس جمهور ایران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
حسن روحانی ، رئیس جمهوری اسلامی ایران با اشاره به مهار کرونا در مناطق مختلف این کشور اعلام کرد این بیماری هولناک در همه جای ایران به جز چند نقطه از استان مازندران مهار شده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از   مهر، حسن روحانی صبح پنجشنبه با اظهار اینکه وضعیت مازندران برای ما مهم است، افزود: برای ما مهم است که مردم مازندران شرایط مناسبی از نظر سلامت داشته باشند زیرا استانی پررفت وآمد است و میزبان میلیون‌ها مسافر در کشور است.

واکسن چینی سینوفارم مجوز ورود به بازار را دریافت کرد  - اسپوتنیک ایران
واکسن چینی "سینوفارم" مجوز ورود به بازار را دریافت کرد

وی اظهار امیدواری کرد که چند نقطه مازندران نیز از وضعیت قرمز عبور کند و ادامه داد: ما علاقمند هستیم در کشور نه تنها بخش قرمز و بلکه نارنجی نداشته باشیم و شرایط زرد و سفید باشد و مردم در آستانه عید شرایط بهتری داشته باشند.

احمد حسین زادگان استاندار مازندران نیز گفت: برخلاف استان‌های دیگر که سه پیک متولی را گذراندند در مازندران دو پیک با فاصله ۱۱ هفته‌ای را طی کردیم و هنوز به موج سوم نرسیدم.

وی با بیان اینکه شروع مدیریت هوشمند به مهار بیماری کمک کرد تا به پیک سوم نرسیم، افزود: در دو سه روز آینده در برخی شهرستان‌ها به ثبات نسبی رسیدیم اما در چهار شهرستان شیب آرام را داریم و به نظر می‌رسد با مدیریت بتوانیم این روند را مهار کنیم.

سخنگوی وزارت بهداشت ایران دیروز اعلام کرد با فوت ۱۴۹ بیمار دیگر از مبتلایان کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان این بیماری در ایران به ۵۵ هزار و ۹۵ نفر رسید و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور یک میلیون و ۲۱۸ هزار و ۷۵۳ نفر تخمین زده می شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала