Agencia de noticias Sputnik - اسپوتنیک ایران
چندرسانه ای
چند رسانه ای - گزارش تصویری، کاریکاتور و داده نمای در موضوعات مختلف را در بخش چند رسانه ای خبرگزاری اسپوتنیک ایران ببینید

نگرانی های بولتون از تمایل شدید ترامپ برای ملاقات با رهبر کره شمالی

30. تحمل 8 سال اشتباه اوباما که من دائما نگران آن بودم
30. تحمل 8 سال اشتباه اوباما که من دائما نگران آن بودم  - اسپوتنیک ایران
اشتراک

تحمل 8 سال اشتباه اوباما که من دائما نگران آن بودم می تواند شامل عقب‌نشینی‌های خطرناک در قبال کره شمالی باشد، همانطور که سیاست او در رابطه با ایران ببار آورد. حالا دیگر از مذاکرات شش جانبه بوش 43 و شکست توافق چارچوبی کلینتون (منظور توافق چارچوبی کلینتون و کره شمالی در سال 1994 در رابطه با منجمد کردن و جایگزینی برنامه‌های نیروگاه اتمی کره شمالی با نیروگاه رآکتور آب سبک است که بتدریج به عادی سازی روابط بین آمریکا و کره شمالی تا سال 2003 منجر شد، اما در آن سال توافق از بین رفت)، من خیلی نگران تمایل شدید ترامپ برای دیدار با کیم جونگ اون بودم. 

کتاب جان بولتون

خبرگزاری اسپوتنیک اقدامات ریاست جمهوری دونالد ترامپ را به شیوه ای غیرمعمول خلاصه می کند.
ما 50 کاریکاتور را بر اساس کتاب جان بولتون، مشاور سابق امنیت ملی دونالد ترامپ « اتاقی که در آن اتفاق افتاد. خاطرات کاخ سفید » را برای شما آماده کرده ایم، که علیرغم تلاش های دولت آمریکا برای جلوگیری از انتشار آن، منتشر شد.
50 کاریکاتور درباره پیچیدگی های روابط ترامپ با دولتمردان آمریکایی، با ولادیمیر پوتین، حسن روحانی، بشار اسد، کیم جونگ اون، شی جین پینگ، رجب طیب اردوغان، رهبران اروپا و سایر سیاستمداران جهان، همچنین در مورد تحریم های ضد ایرانی و سرنوشت برجام ، در مورد جنگ افغانستان و عراق، در خصوص تهدید داعش و سایر جنبه های سیاست ترامپ، البته از نظر نویسنده این کتاب، جان بولتون.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала