راه اندازی سایت بین‌المللی «ژنرال سلیمانی»

CC BY 4.0 / sayyed shahab-o- din vajedi / Sardar Qasem Soleimaniراه اندازی سایت بین‌المللی «ژنرال سلیمانی»
راه اندازی سایت بین‌المللی «ژنرال سلیمانی»  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
همزمان با نزدیک شدن به اولین سالروز ترور سپهبد قاسم سلیمانی، فرمانده نیوروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران سایت «ژنرال سلیمانی» با بیش از ۹ هزار عنوان مطلب، عکس، تصویر و… راه اندازی شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از  خبرگزاری مهر، سامانه بین‌المللی «ژنرال سلیمانی» علاوه بر فارسی به زبان‌های مختلفی همچون انگلیسی، عربی، اسپانیایی، چینی، فرانسه، اردو و … در دسترس علاقمندان سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی است.

مطالب منتشر شده ، در قالب مقاله، یادداشت، پوستر، اینفوگرافی، عکس، ویدئو، کاریکاتور دسته بندی و عرضه شده اند.

​بزرگراه محور مقاومت و نقش مؤثر شهید سلیمانی در تسریع ساخت این کریدور، درس فراموش نشدنی فرمانده عملیات موصل به سران عرب، وای به آن روزی که بخواهیم لباس نظامی به تن کنیم، نگامی که وزیر خارجه یک ابرقدرت به نطق واداشته می‌شود، حلقه اصلی تغییر معادلات جهانی در جنگ سوریه، فرمانده فرانظامی، میراثی که سردار سلیمانی برای همپیمانان ایران برجاگذاشت و … از جمله عناوین مقالات منتشر شده در این سایت است.

سایت ژنرال سلیمانی با تجمیع مطالب مؤثر پیرامون این شهید مرجع مفیدی برای کشف ایده توسط نویسندگان، پژوهشگران و هنرمندان است.

به زودی بخش‌های آثار نمایشی، فیلم‌های تولیدی و.... به این سایت اضافه خواهد شد.

علاقه مندان می‌توانند سایت ژنرال سلیمانی را می‌توانید از نشانی https://www.generalsoleimani.com/fa/ دنبال کنند.

نویسندگان و پژوهشگران ، هنرمندان و علاقمندان سپهبد سلیمانی  در سراسر دنیا می‌توانند آثار خود را به زبان‌های مختلف از طریق پست الکترونیکی i nfo@generalsoleimani.com برای انتشار در سایت ژنرال سلیمانی ارسال کنند.

قاسم سلیمانی در طول جنگ ایران و عراق و پس از آن تا سال ۱۳۷۶، فرمانده لشکر ۴۱ ثارالله کرمان بود. سپس، از سال ۱۳۷۶ تا زمان مرگ به‌عنوان فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فعالیت می‌کرد. در ۱۳ دی ۱۳۹۸، ارتش ایالات متحده وی را به دستور دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور این کشور، در عملیات آذرخش کبود هنگام خروج از فرودگاه بین‌المللی بغداد به کمک استفاده از پهبادهای نظامی و با شلیک موشک ترور کرد. در این حمله علاوه بر سلیمانی ، ابومهدی المهندس از فرماندهان گروه شبه‌نظامی عراقی حشد شعبی به‌ همراه ۹ تن دیگر کشته شدند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала