توصیه عجیب یک مسئول به مردم در پی گرانی موز +عکس، ویدئو

کشف 17 کیلوگرم کوکائین از محموله موز در اسپانیا
اشتراک
نایب رئیس اتحادیه باغداران در واکنش به گرانی موز به مردم توصیه کرد سیب بخورند که خاصیت آن بالاتر است.

به گزارش اسپوتنیک، در هفته‌های اخیر به دنبال نوسانات قیمت و گرانی موز در ایران مردم زیادی از این اتفاق انتقاد کردند که در پاسخ به این موضوع، مدیر عامل اتحادیه تعاونی‌های باغداران و نایب رئیس این اتحادیه توضیحاتی را ارائه دادند.

اما توصیه مجتبی شادلو نایب رئیس اتحادیه باغداران تهران به مردم در رابطه با گرانی موز و جایگزینی این میوه با سیب، حواشی و واکنش‌های کاربران بسیاری را به دنبال داشته است.

مجتبی شادلو نایب رئیس اتحادیه باغداران تهران در یک گفت‌وگوی خبر عنوان کرد: «گرچه طی سال‌های اخیر موز در سبد میوه خانوار در مجالس و مهمانی‌ها مرسوم شده است، اما خاصیت برخی میوه‌های داخلی همچون سیب به مراتب بالاتر است. و در شرایطی که تنوع میوه به حدی بالاست که سفره‌هایمان غنی است و کمبودی در عرضه میوه داخل وجود ندارد، نیازی به واردات نداریم.»

بسیاری از کاربران ضمن اظهار از اینکه مسئولین ایرانی غالبا به جای حل مسئله، صورت مسئله را پاک می‌کنند، عنوان می‌کنند افرادی که در مناصب مختلف از حقوق مزایا برخوردار هستند موظب به این هستند که حق و حقوق مردم را به آنها برگردانند و مسائل و مشکلات آنان رسیدگی کنند، نه اینکه هر بار با عدم نظارت بر بازار و گرانی اقلام مختلف مردم را به استفاده از میوه‌ی جایگزین توصیه کنند.

کاربران زیادی معتقدند مردم باید اتحاد داشته باشند و از خرید موز به مدت چند هفته خودداری کنند تا قیمت‌ این میوه شکسته شود و به حالت قبل برگردد. کاربرانی نیز عنوان می‌کنند شرایط زندگی در ایران روز به روز سخت‌تر می‌شود و جای بسیار تاسف دارد که جامعه به این شکل رها شده است و کسی عهده‌دار و پاسخگوی این نابسامانی‌ها، گرانی و تورم نیست.

View this post on Instagram

A post shared by همدونیا (@hamedounia)

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала