اثر یوگا بر کنترل و درمان استرس

© Fotolia / Viacheslav Iakobchukاثر یوگا بر کنترل و درمان استرس
اثر یوگا بر کنترل و درمان استرس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
استرس و اضطراب بخشی از زندگی اغلب انسان ها را مخصوصا در این دوره از زمان تشکیل داده است در این مقاله به چند روشی که میتواند برای رفع و درمان استرس تا حدودی موثر باشد اشاره خواهیم کرد.

طبق مجله ویکی سرا استرس یکی از تنش های عصبی بوده که می تواند باعث ایجاد اختلال در کارهای روزمره مان شود . امروزه افزایش تنش ها و دغدغه های زندگی به حدی افزایش یافته است که میتوانیم شاهد استرس و اضطراب در هر رده سنی باشیم . در ادامه چند روش مناسب برای رفع استرس را معرفی میکنیم .

اثرات یوگا بر سلامتی و استرس:

یوگا یکی از موثر ترین روش ها برای حفظ سلامت و کنترل استرس های روزانه می باشد . با انجام حرکات یوگا می توانید تمرکز خود را افزایش داده و در زمان مواجه شدن با استرس می توانید سریعا با آن مقابله نموده و تعادل روحی خود را حفظ نماید . جهت کنترل استرس سعی کنید هر روز ورزش کنید . ورزش یکی از بهترین روش ها برای کنترل استرس است . یوگا می‌ تواند اثرات روحی و جسمی استرس را کاهش دهد . ورزش های تناسب اندام نظیر ورزش يوگا ، تای چی ، پیلاتس و یا هنرهای رزمی می تواند کاهش استرس را برای شما به ارمغان آورد . ورزش می‌تواند مواد شیمیایی تولید کننده استرس در مغز انسان را به قدر قابل توجهی کاهش دهد . اگر می خواهید یک زندگی ایده آل و با انرژی مثبت داشته باشید لازم است به مدت ۳۰ الی ۶۰ دقیقه روزانه ورزش کنید و از اثرات مطلوب ورزش لذت ببرید .

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала