سلامی: طرح شهید سلیمانی فرمول غلبه بر کروناست

© Photo / IRNAسلامی: طرح شهید سلیمانی فرمول غلبه بر کروناست
سلامی: طرح شهید سلیمانی فرمول غلبه بر کروناست  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فرمانده کل سپاه ایران با بیان اینکه ما فرمول‌های غلبه بر کرونا را پیدا کرده‌ایم، گفت: طرح شهید سلیمانی نقطه مرکزی این یافته جدید کشور است

به گزارش اسپوتنیک به نقل از فارس، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران صبح امروز (دوشنبه) در نشست دستاوردهای طرح تکمیلی مقابله با ویروس کرونا تحت عنوان «طرح شهید سلیمانی»، اظهار داشت: ما توانسته‌ایم از ارزش‌های اعتقادی مان به زیبایی کمک بگیریم تا آن را در ساختار و ساز و کار مدیریت یک بحران ملی مثل کرونا مداخله بدهیم و از آن تاثیرات شگفت انگیزی بسازیم.

آخرین خبرها از ساخت واکسن ایرانی کرونا - اسپوتنیک ایران
آخرین خبرها از ساخت واکسن ایرانی کرونا

فرمانده کل سپاه ایران با بیان اینکه ساختار نظام اجتماعی ما به گونه‌ای است که مردم در مسائل بزرگ نقش اول را ایفا می‌کنند، گفت: البته محور اصلی تاثیرات حرفه‌ای این قضیه در اختیار پزشکان و پرستاران و کادر مدیریتی وزارت بهداشت و درمان است که باعث شده تا به امروز ما حتی یک بیمار رهاشده در پشت درب بیمارستان ها و یا کوچه و خیابان نداشتیم. اما چون این موضوع را فقط نمی‌توان با فرمول‌های درمانی درمان نمود حتما نیازمند یک حرکت اجتماعی بزرگ هستیم.

سرلشکر سلامی تاکید کرد: طرح غربالگری خانه به خانه شهید سلیمانی که محصول تفکر مشترک بین وزارت بهداشت و سازمان بسیج مستضعفین است و الحمدالله نقطه اصلی این ابتکار عمل جدید است و آمارها مبین این است که وقتی این حرکات میان دستگاه‌های مختلف همراستا می‌شود، آنوقت ما حتما موفقیت را تجربه می کنیم.

وی گفت: اما ادامه این وضعیت مهممتر است و مادامی که وضعیت به حال خود رها شود روند بیماری به سرعت شتاب و اوج می گیرد، نیازمند این است که تجربه های موفق را رها نکنیم و آنقدر استمرار پیدا کند تا بتوانیم همه چیز را کنترل کنیم.

فرمانده کل سپاه ایران با بیان اینکه وضعیت امید بخش است و مسئله نشان می دهد که ما فرمول های غلبه را پیدا کرده ایم، گفت: رهیافت و رویکردهایی که می تواند بدون اینکه ما به واکسن برسیم شیب ابتلا را در مسیر نزولی قرار دهد پیدا شده و طرح شهید سلیمانی می تواند نقطه مرکزی این یافته جدید کشور ما باشد که منحصر به فرد در جهان است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала