داروی ضد کرونای روسی بر پایه آنتی بادی چطور کار می کند؟

© Sputnik / Vladimir Pesnya /  مراجعه به بانک تصاویر داروی ضد کرونای روسی بر پایه آنتی بادی چطور کار می کند؟
داروی ضد کرونای روسی بر پایه آنتی بادی چطور کار می کند؟
 - اسپوتنیک ایران
اشتراک
داروی روسی برای درمان ویروس کرونا بر پایه آنتی بادی به شکل قطره استفاده می شود و تاثیر آن تقریبا ۷ تا ۱۰ روز بعد ظاهر خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، الکساندر گینتسبورگ رئیس مرکز گامالئی در این خصوص اطلاع داد.

در ماه نوامبر گینتسبورگ گفته بود که مرکز گامالئی داروی بیماری کرونا را بر پایه آنتی بادی می سازد. وی همچنین ابراز امیدواری کرده بود که تقریبا یک سال دیگر دارو ثبت خواهد شد.

وی بیان داشت: « این دارو تزریقی نیست بلکه به شکل قطره است و به صورت خوراکی به بیماران داده می شود. یکبار طی یک ساعت- یک ساعت و نیم  و همکاران من هم می دانند که چطور و در چه فواصل زمانی باید استفاده شود. آنتی بادی معمولی به سرعت توسط کلیه ها خارج می شود. محققان مرکز گامالئی می دانند که چه کار کنند تا آنتی بادی ها در خون ۷ تا ۱۰ روز و یا حتی بیشتر گردش پیدا کنند. این دیگر داروی نامیده می شود.

اجازه واکسیناسیون افراد بالای 60 سال با واکسن Sputnik V صادر شد - اسپوتنیک ایران
اجازه واکسیناسیون افراد بالای 60 سال با واکسن Sputnik V صادر شد

اگر پیش بینی ها درست باشد، برای فرد بیمار به گفته ی این متخصص یک یا دو قطره کافیست.

گینستبورگ خاطر نشان کرد: « فرد از لحظه آلوده شدن به ویروس وقتی دردش شروع می شود چنین دارویی دریافت می کند که ویروس را خنثی می کند و در عین حال این فرد آنتی بادی خودش را نیز تشکیل می دهد که ۷ تا ۱۰ روز طول می کشد. آنها تشکیل می شوند و فرد بهبود می یابد. و به خاطر این آنتی بادی ها فرد تولید آنتی بادی خودش را ادامه می دهد و کل قضیه این است.»

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала