جنجال حضور پسران یکی از سیاسیون برجسته ایران در یک مهمانی در ترکیه +ویدئو، عکس

© AP Photo / Ebrahim Norooziولایتی خواستار خروج آمریکا از سوریه شد
ولایتی خواستار خروج آمریکا از سوریه شد  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
انتشار ویدئویی از حضور فرزندان علی اکبر ولایتی در یک مهمانی اقتصادی در ترکیه با بازتاب و واکنش گسترده کاربران در شبکه‌های اجتماعی همراه شده است.

به گزارش اسپوتنیک، علی جعفری، فعال دانشجویی اصولگرا با انتشار فیلمی کوتاه از حضور محمد و علی اصغر ولایتی، پسران علی اکبر ولایتی رئیس هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی، در یک مهمانی نوشت: «[همان] علی اکبر ولایتی که گفت مردم ایران مقاومت را از یمنی‌ها یاد بگیرند، به جای لباس لنگ بپوشند و نان خشک بخورند.»

ادعا می‌شود این مهمانی با عنوان "گرگ وال استریت" و با محور سرمایه‌گذاری و بازاریابی ۲۶ آذر امسال در هتل شانگریلای استانبول برگزار شد و محمد و علی اصغر ولایتی نیز به عنوان برج‌ساز موفق در این مراسم حضور داشتند و از آنها تقدیر شد.

این ویدئو در صفحات اجتماعی منتشر می‌شود و انتقادات شدید کاربران را به همراه داشته است. کاربران بسیاری ضمن ابراز تاسف از دوگانگی و تناقض رفتاری آقایانی که دارای مناصبی هستند و همین‌طور فرزندانشان، عنوان می‌کنند چرا هیچوقت از این افراد سوال نمی‌شود که ثروت بی‌حساب و کتابشان را از کجا به دست آورده‌اند؟ چرا این افراد برای مردم ایران بدترین‌ها و برای خود بهترین‌ها را می‌خواهند؟

View this post on Instagram

A post shared by @akharinclip

کاربران زیادی عنوان می‌کنند فسادهای مالی آقازاده‌ها بسیار بسیار بیشتر از چیزهایی است که گاهی در فضای منتشر می‌شود و این ظلمی آشکار در حق مردم ایران است. به دنبال این اتفاق مطالب زیادی از پسران ولایتی در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود که هر کدام نیز واکنش‌هایی را به دنبال دارند.

کاربرانی نیز عنوان می‌کنند با توجه به شرایط کرونایی این گردهمایی بر اساس ابلاغیه‌‌های دولت ترکیه غیرقانونی بوده و همین‌‌طور با توجه به نوع چیدمان میزها و دکوراسیون و پنجره‌های اطراف به نظر می‌رسد برگزارکنندگان به خوبی از کار غیر قانونی خود آگاه

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала