عبدالهیان: ۴۸ متهم آمریکا در پرونده ترور سردار سلیمانی

© Sputnik / Somayeh Pasandideدکتر حسین امیرعبداللهیان
دکتر حسین امیرعبداللهیان - اسپوتنیک ایران
اشتراک
امیرعبداللهیان بیان داشت: متهمین اصلی آمر و عامل آمریکایی در پرونده ترور سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس از ۴۵ به ۴۸ نفر رسیدند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری تسنیم، امیر عبداللهیان سخنگوی ستاد مردمی گرامیداشت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در نشست خبری بیان داشت: برنامه‌های گرامیداشت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی از دیدار خانواده شهید سلیمانی، مسئولان ستاد و بنیاد با رهبر معظم انقلاب آغاز شد و این برنامه‌ها در ایران و سایر کشورها تا 27 دی ماه ادامه خواهد داشت.

عبداللهیان خاطر نشان کرد: در حوزه برنامه‌هایی که به صورت فیزیکی انجام می‌شود، پیش‌بینی شده برنامه‌ای با شرایط خاص و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تهران و با حضور میهمانی برگزار شود که به صورت زنده پخش تلویزیونی خواهد شد. همچنین در زادگاه سردار سلیمانی یعنی در شهر کرمان و استان کرمان برنامه‌های متنوعی به مدت 10 روز برگزار خواهد شد که محور این برنامه‌ها مردمی است.

سردار قاسم سلیمانی - اسپوتنیک ایران
فیلم ترور سردار سلیمانی و همراهانش در فرودگاه بغداد برای اولین بار منتشر شد

وی افزود: در خصوص اقدامات قضایی برای پیگیری پرونده ترور سردار سلیمانی باید گفت که با توجه به تلاشی که قوه قضائیه برای صدور رای برای تعقیب عاملان و آمران ترور سردار سلیمانی دارند، به زودی شاهد صدور حکم باشیم. تاکنون به 6 کشور نیابت قضایی داده شده و با جدیت دنبال می‌شود. در تکمیل پرونده عاملان و آمران ترور، متهمین اصلی آمر و عامل آمریکایی از 45 به 48 تن افزایش پیدا کردند و امیدواریم در آینده شاهد صدور حکم قضایی باشیم.

عبداللهیان در خاتمه بیان داشت: انتقام سخت در دستور کار نظام جمهوری اسلامی قرار دارد. هرچند چند سیلی به صورت عاملان و دولت تروریستی آمریکا زده شده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала