عملیات جستجو در ارتفاعات شمال تهران پایان یافت

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / Mohammad Ranjbar / (cropped image)عملیات جستجو در ارتفاعات شمال تهران پایان یافت
عملیات جستجو در ارتفاعات شمال تهران پایان یافت - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مدیرعامل هلال احمر استان تهران از پایان عملیات در ارتفاعات شمال تهران به دنبال حادثه برف و کولاک و سقوط بهمن در جمعه پنجم بهمن ماه خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، شاهین فتحی مدیرعامل هلال ‌احمر استان تهران اظهار داشت: پنج دی ماه ۹۹، برف و کولاک و همینطور سقوط بهمن در ارتفاعات شمال تهران ۱۱ کوهنورد را به کام مرگ کشاند.

آخرین آمار تلفات ریزش بهمن در ارتفاعات تهران - اسپوتنیک ایران
آخرین آمار تلفات ریزش بهمن در ارتفاعات تهران

فتحی گفت: به محض وقوع حادثه، تیم ‌های عملیاتی هلال ‌احمر شامل تیم واکنش سریع استان تهران و امدادگران شعبه شمیرانات به مناطق اعلام شده اعزام شدند که پس از ۳ روز عملیات جست ‌و جو و نجات پیکر ۸ کوهنورد در کلکچال، ۲ نفر در دارآباد و یک نفر دیگر هم در آهار پیدا شد که در مجموع با کشف اجساد ۱۱ نفر از کوهنوردان در ارتفاعات شمال تهران، پایان عملیات یکشنبه ساعت ۱۵:۳۰ اعلام شد.

بنابر اعلام روابط عمومی هلال احمر، به گفته وی، در این حادثه ۱۴ نفر نجات یافته و تعدادی از گم‌ شده‌ها که خانواده ‌هایشان از طریق شماره ۱۱۲ به جمعیت هلال ‌احمر استان تهران اعلام مفقودی کرده بودند هم پیدا شده و به خانه برگشتند.

وی اعلام کرد: ۱۰۰ نیروی عملیاتی در قالب ۲۰ تیم کار جست ‌و جو و نجات کوهنوردان را انجام دادند و تیم امداد هوایی هم با یک فروند بالگرد و انجام ۹ سورتی پرواز، تکمیل کننده عملیات جست‌ و جو و نجات در ارتفاعات شمال تهران بود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала