سفیر آمریکا نخواست که یکی از آرزوهایش توسط روسیه برآورده شود

© Sputnik / Stringer /  مراجعه به بانک تصاویر سفیر آمریکا نخواست که یکی از آرزوهایش توسط روسیه برآورده شود
سفیر آمریکا نخواست که یکی از آرزوهایش توسط روسیه برآورده شود  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سفیر ایالات متحده در مسکو اعلام کرد که به دلیل اینکه جای فرد دیگری را نگیرد، با واکسن "اسپوتنیک V" واکسینه نمی‌شود.

به گزارش اسپوتنیک، سفارت ایالات متحده در فدراسیون روسیه روز یکشنبه در مکاتبه‌ای با وزارت امور خارجه روسیه در مورد هدایای سال نو و کریسمس اعلام داشت: در پاسخ به پیشنهاد واکسیناسیون با واکسن اسپوتنیک V روسیه، اعلام شد که سفیر جان سالیوان به دلیل اینکه نمی‌خواهند شهروندی از روسیه را از امکان واکسیناسیون محروم کند، این کار را انجام نمی‌دهد.

کنایه پوتین به اهتزاز پرچم دگرباشان جنسی در سفارت آمریکا در مسکو - اسپوتنیک ایران
کنایه پوتین به اهتزاز پرچم دگرباشان جنسی در سفارت آمریکا در مسکو

سه شنبه گذشته سفارت ایالات متحده در مسکو عکس‌هایی از آماده سازی برای کریسمس و سال نو در حساب‌های کاربری خود در شبکه‌های اجتماعی منتشر نمود. نامه‌ای نیز از سفیر سالیوان به بابانوئل منتشر گردید که در آن سفیر آمریکا نوشته است که در طول سال خوب رفتار کرده است، به ویژه که "ماسک زده و فاصله اجتماعی خود را حفظ کرده است". این دیپلمات به عنوان هدیه از بابانوئل درخواست یک چوب هاکی جدید، واکسن کووید-19 و کفش مخصوص دویدن کرد.

روز شنبه، وزارت خارجه روسیه به طنز به سفیر آمریکا پاسخ داد؛ "سفیر عزیز، آیا سانتا رویای واکسیناسیون شما را تحقق بخشید؟ اگر اینگونه نیست، بابانوئل ما هدیه‌ای برای شما دارد: واکسن اسپوتنیک V برای استفاده افراد بالای 60 سال تأیید شده است. این درحالی است که جان سالیوان در 20 نوامبر امسال 61 ساله شد.

روز یکشنبه پیامی در صفحه توییتر سفارت ایالات متحده منتشر شد مبنی بر اینکه سفیر سالیوان "از وزارت خارجه روسیه به خاطر این پیشنهاد تشکر می‌کند، اما او نمی خواهد دوز واکسن اسپوتنیک V را که برای شخصی از فدراسیون روسیه در نظر گرفته شده، دریافت کند."

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала