اعلام زمان آغاز آزمایش های دولتی موشک هایپرسونیک روسی "زیرکن"

اعلام زمان آغاز آزمایش های دولتی موشک هایپرسونیک روسی "زیرکن"
اعلام زمان آغاز آزمایش های دولتی موشک هایپرسونیک روسی زیرکن  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
آزمایش های دولتی موشک هایپرسونیک زیرکن در سال 2021 آغاز می شود . پرتاب این موشک ابتدا از ناوچه "آدمیرال گورشکوف" و سپس از زیردریایی "سورودوینسک" انجام می شود.

به گزارش اسپوتنیک، یک منبع در مجتمع صنایع نظامی روسیه ضمن اعلام جزئیات آزمایشات دولتی این موشک خاطرنشان ساخت خدمه ناوگان شمالی نیروی دریایی روسیه  در نیمه اول سال آینده میلادی چهار شلیک زیرکن را انجام خواهند داد.. در نیمه اول سال 2021 ، پرتاب ها از ناوچه دادمیرال  گورشکوف انجام می شود و در نیمه دوم امسال، شلیک های آزمایشی زیرکن از زیردریایی هسته ای "سورودوینسک" آغاز می شود. در نظر است حداقل سه موشک از این زیردریایی ناوگان شمالی نیروی دریایی روسیه  شلیک شود . در کل ، حدود هفت پرتاب زیرکن انجام می شود.

موشک روسی زیرکن، فراتر از بالاترین انتظارات کارشناسان غربی - اسپوتنیک ایران
موشک روسی "زیرکن"، فراتر از بالاترین انتظارات کارشناسان غربی + ویدئو

پیشتر امسال سه موشک از ناوچه آدمیرال گورشکوف شلیک شد: دو موشک به اهداف دریایی و یک موشک به سمت هدف ساحلی در پایگاه آزمایش چیژا در استان آرخانگلسک. همه پرتاب ها موفقیت آمیز شناخته شدند.

سرعت پرواز موشک هایپرسونیک زیرکن می تواند به 9 ماخ یعنی 9 برابر سرعت صوت برسد. این موشک  قادر است اهداف زمینی و زمینی را در فاصله بیش از هزار کیلومتر مورد اصابت قرار دهد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала