اعتراف اسرائیل به توانایی بالای قدرت موشکی و پهپادی ایران

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / اسرائیل: توان موشکی و پهپادی ایران بسیار بالاست
اسرائیل: توان موشکی و پهپادی ایران بسیار بالاست  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سخنگوی ارتش اسرائیل با اشاره به قدرت نظامی ایران، گفت: اسرائیل از نزدیک‌ تحرکات ایران در منطقه را رصد می ‌کند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، هیدای زیلبرمان، سخنگوی ارتش اسرائیل در گفتگو با پایگاه خبری ایلاف تاکید کرد که ایران از خاک عراق و یا یمن به اسرائیل حمله خواهد کرد. او گفت: ما اطلاعاتی در دست داریم که نشان می دهد ایران پهپادها و موشکهای هوشمندی ساخته است که می توانند به اسرائیل برسند.

ایران به حملات سایبری علیه اسرائیل متهم شد - اسپوتنیک ایران
ایران به حملات سایبری علیه اسرائیل متهم شد

وی گفت: اسرائیل از نزدیک تحرکات ایران در منطقه را رصد می کند.

زیلبرمان خاطرنشان کرد: زمانی که آویو کوخاوی، رئیس ستاد ارتش اسرائیل نسبت به حمله از خاک ''کشورهای حلقه دوم'' به اسرائیل هشدار دارد منظورش از کشورهای حلقه دوم عراق و یمن است و کشورهای حلقه اول همان لبنان و سوریه هستند.

سخنگوی ارتش اسرائیل مدعی شد که ایران در سال ۲۰۱۹ از یمن و عراق و همچنین از خاک خود پالایشگاه آرامکو عربستان را با ده‌ها پهپاد و موشک هدایت شونده هدف قرار داد بدون اینکه یکی از آنها شناسایی شود و این نشان دهنده قدرت بسیار ایران در این زمینه است.

وی در رابطه با ادعای عبور زیر دریایی اسرائیلی از کانال سوئز و حرکت به سوی دریای سرخ و یا خلیج فارس گفت: من این مساله را نه تایید و نه تکذیب می کنم زیرا نیروی دریایی اسرائیل در همه جا فعالیت دارد. زیر دریایی های اسرائیل به آرامی به سوی مکان های مختلف دور و نزدیک حرکت می کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала