حمایت نمایندگان دموکرات آمریکا از بازگشت بی قید و شرط به برجام

© AP Photo / Carolyn Kasterحمایت نمایندگان دموکرات آمریکا از بازگشت بی قید و شرط به برجام
حمایت نمایندگان دموکرات آمریکا از بازگشت بی قید و شرط به برجام - اسپوتنیک ایران
اشتراک
جمعی از اعضای دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا از خواسته جو بایدن برای بازگشت بدون قید و شرط به توافق هسته ای با ایران حمایت می کنند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، ۱۵۰ عضو دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا نامه ای را امضا کردند که در آن از خواسته جو بایدن، رئیس جمهور منتخب آمریکا برای پیوستن مجدد واشنگتن به توافق هسته ای بدون هر گونه پیش شرط، بازگشت ایران به اجرای کامل تعهداتش در توافق و مذاکرات بعدی حمایت کرده اند.

نماینده چین در سازمان ملل: آمریکا بدون قید و شرط به برجام پایبند باشد - اسپوتنیک ایران
نماینده چین در سازمان ملل: آمریکا بدون قید و شرط به برجام پایبند باشد

بنابر بر گزارش روزنامه اورشلیم، این تعداد امضا برای رد کردن هرگونه اقدام کنگره برای جلوگیری از بازگشت دولت بایدن به توافق هسته ای کافی است.

این روزنامه در ادامه نوشت که اقدام این نمایندگان در تضاد با خواسته آیپک، دیگر انجمن های حامی اسرائیل و همچنین تلاش های بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل است.

این گروه ها دست کم خواهان مذاکره مجدد بر سر مفاد توافق هسته ای پیش از بازگشت جو بایدن به این توافق هستند.

در نامه این نمایندگان آمده است: ما قویاَ درخواست شما از ایران برای بازگشت به پیروی کامل از توافق هسته‌ای، پیوستن مجدد آمریکا به این توافق و مذاکرات بعدی را تایید می‌کنیم.

هدف از ارسال این نامه دادن اطمینان به جو بایدن مبنی بر این عنوان شده است که او می تواند بدون ترس از هر گونه عواقبی به توافق هسته ای با ایران بازگردد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала