ترامپ دستور زیباسازی ساختمان های دولتی آمریکا را صادر نمود

© REUTERS / Jonathan Ernst ترامپ دستور زیباسازی ساختمان های دولتی آمریکا را صادر نمود
 ترامپ دستور زیباسازی ساختمان های دولتی آمریکا را صادر نمود - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دونالد ترامپ رئیس جمهور فعلی ایالات متحده دستور ساخت بیشتر ساختمان های ایالتی فدرال در این کشور را به سبک معماری عتیقه را صادر کرد، زیرا این ساختمان نه تنها کاربردی تر هستند، بلکه به تزئین فضاهای عمومی نیز کمک می کند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از فرمان منتشر شده در وب سایت کاخ سفید، ترامپ دستور زیباسازی ساختمان های دولتی آمریکا را صادر نمود.

ترامپِ تنها در کریسمس کاخ سفید - اسپوتنیک ایران
ترامپِ تنها در کریسمس کاخ سفید

همانطور که در سند آمده است، ساختمانهای جدید باید شبیه ساختمانهایی باشند که آمریکایی ها دوست دارند: کاخ سفید، پایتخت، دیوان عالی و سایر ساختمان ها. این ساختمانها سنت های دموکراتیک کنونی کشور را با قدیم پیوند می دهند و مسئولیت های شهروندان در حمایت از نهادهای اجتماعی آن را به شهروندان یادآوری می کنند.

به گفته ترامپ، زیبایی ساختمان های عتیقه، قدمت را به مردم الهام می کند، از لحاظ بصری ایده آل های آمریکا را مجسم می کند، به میراث معماری منطقه ادای احترام می کند و به طور کلی به ایالات متحده را جلال می بخشد.

با این حال، بسیاری از کارشناسان با این مصوبه موافق نیستند. همانطور که در انستیتوی معماران پائول گلدبرگر، منتقد معماری افزود که این سبک کاملاً با دموکراسی لیبرال قرن 21 سازگار نیست.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала