کشف دوباره داروهای قلابی کرونا در تهران

© Photo / IRNAکشف دوباره داروهای قلابی کرونا در تهران
کشف دوباره داروهای قلابی کرونا در تهران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رییس پلیس فتای تهران بزرگ از دستگیری فروشنده آمپول های تقلبی کرونا در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، سرهنگ داود معظمی گودرزی دراین باره گفت: چند روز پیش فردی به پلیس فتا مراجعه و اعلام کرد که با فردی ناشناس در فضای مجازی که مدعی فروش آمپول درمان کرونا بوده، آشنا شده است و  با توجه به اینکه همسرش به کرونا مبتلا شده بود. اقدام به خرید پنج آمپول برای درمان همسرش به مبلغ ۲۰۰  میلیون ریال کرده و آن را به یک شماره حساب واریز کرده است. 

وی ادامه داد: خریدار آمپول‌های خریداری شده را تحویل گرفته اما پس از مراجعه به بیمارستان و بررسی توسط پزشک متخصص مشخص شد، آمپول ها تقلبی بوده و در صورت استفاده احتمال مرگ همسرش هم وجود داشته که در همین راستا نیز اقدام به طرح شکایت کرد. 

هشدار اینترپل در مورد واکسن های تقلبی ویروس کرونا - اسپوتنیک ایران
هشدار اینترپل در مورد واکسن های تقلبی ویروس کرونا

رییس پلیس فتای تهران بزرگ با اشاره به اقدامات ماموران پلیس فتا برای شناسایی و دستگیری این فرد گفت: با تحقیقات انجام شده هویت متهم شناسایی و در رصدهای اطلاعاتی مشخص شد که او با ساخت کانالی در شبکه های اجتماعی اقدام به فروش و تبلیغ آمپول های تقلبی درمان کرونا کرده است که با هماهنگی های قضائی متهم در مخفیگاهش دستگیر  و در بازرسی از آن مکان تعداد ۱۴ عدد آمپول تقلبی نیز کشف  و ضبط شد.

معظمی گودرزی افزود: متهم در بازجوئی های مقدماتی به جرم خود اقرار کرد و گفت که با راه اندازی کانال و گروه تلگرامی و عضویت در چند گروه بزرگ دارویی، با هویت جعلی به متقاضیان آمپول های درمان کرونا را فروخته است اما در واقع این آمپول‌ها تقلبی و تاریخ گذشته بوده‌اند.

به گفته وی برای متهم پرونده‌ای تشکیل شده و این فرد برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

یادآور می شود که این اولین بار نیست که در ایران داروهای تقلبی کرونا کشف می شود.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала