ماجرای حرکات موزون کارمند پست استان هرمزگان + ویدئو

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / ماجرای حرکات موزون کارمند پست استان هرمزگان + ویدئو
ماجرای حرکات موزون کارمند پست استان هرمزگان + ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مدیرکل روابط عمومی شرکت ملی پست ایران خبر مربوط به اخراج کارمند پست هرمزگان به دلیل ویدئو منتشر شده از وی در محل کار را تکذیب کرد.

به گزارش اسپوتنیک، انتشار ویدیویی از حرکات موزون غلامرضا طبیبی، مسئول روابط‌عمومی اداره‌کل پست هرمزگان در محل کار، با واکنش‌های فراوانی در فضای مجازی و از سوی مقامات ایران همراه شده است.

به نقل از خبرگزاری مهر، عبدالله عبدلی، مدیرکل پست هرمزگان در خصوص این ویدئو گفت: امروز کلیپی در فضای مجازی با محتوایی خارج از عرف و ناشایست در ساختمان اداری این اداره کل منتشر شد که ضمن عذرخواهی و اظهار تاسف و تاثر از رخداد چنین اتفاقی اعلام می کنم فرد مذکور به دلیل اعمال و رفتار خلاف شئون شغلی و اداری در محل کار از سمت خود برکنار و به واحد تخلفات اداری معرفی می‌شود.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان هرمزگان نیز با صدور بیانیه‌ای، رقصیدن مدیر روابط عمومی پست استان در محل کار خود را محکوم کرد و نوشت: از استاندار هرمزگان به عنوان نماینده عالی دولت در استان و دادگستری استان به عنوان مدعی العموم مطالبه می‌کنیم با ورود جدی به موضوع و برخورد با مسببان این اقدام هتاکانه و جریان منتشر کننده آن که به دنبال قبح شکنی فضای اجتماعی استان است، مانع از تکرار چنین وقایع تلخی گردند.

حسن عمیدی، مدیرکل روابط عمومی شرکت ملی پست ایران در واکنش به خبر اخراج کارمند پست استان هرمزگان در توئیتی نوشت: پست و پستچی‌ها همواره پیام‌ آوران دوستی و آرامش برای  مردم دنیا بوده و هستند. خبری که درباره اخراج یکی از کارشناسان پست هرمزگان در فضای مجازی منتشر شده است، صحت ندارد. در خصوص رفتار خارج از عرف، تخلف وی در نظام انضباطی اداری پیگیری خواهد شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала