ثبت اولین روز بدون فوت کرونایی در شهر قم +عکس

© AP Photo / Susan Walshرکورد غم انگیز جدید آمریکا: 145 هزار مورد ابتلا به کرونا فقط در یک روز
رکورد غم انگیز جدید آمریکا: 145 هزار مورد ابتلا به کرونا فقط در یک روز - اسپوتنیک ایران
اشتراک
طبق نظر رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در 24 ساعت گذشته هیچ مورد فوتی کرونا در قم وجود نداشت!

به گزارش اسپوتنیک، رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم اعلام کرده که برای نخستین بار آمار فوت های کرونایی در قم به صفر رسیده است. 

دکتر قدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با تشریح آخرین وضع شیوع کرونا در قم عنوان کرد که خوشبختانه با همکاری و مشارکت  خوب مردم در رعایت پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی و نیز اعمال محدودیتها، پس از مدت ها از شروع موج دوم کرونا نخستین روز بدون فوت کرونایی در قم به ثبت رسید.
گفته شده است که نخستین شهری که در ایران بیماری کرونا در آن دیده شده است قم بود و این خبر نوید خوبی برای مردم ایران است. 
دکتر قدیر در جلسه بررسی ویروس کرونا در استان قم اظهار داشت که در 24 ساعت گذشته 18 بیمار کرونایی با بهبودی کامل ترخیص شدند و در حال حاضر 163 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های قم بستری هستند که حال 32 نفر آنها وخیم است.

وی در مورد نوع جدید کرونای جهش یافته ای که در لندن انگلیس دیده شده گفت که منتظرتحقیقات کاکل هستیم تا متناسب با تهدیدهای این ویروس سیاست ها و دستور العمل های جدید اعمال کنیم. دکتر قدیر از تلاش های مستمر کارکنان معاونت بهداشتی در ساماندهی فاصله گذاری فیزیکی و هوشمند و مرحله اول و دوم غربالگری تقدیر و تشکر کرد.

بسیاری از کاربران با استقبال از صحبت های دکتر قدیر آرزو کردند که ویروس کرونا برای همیشه ریشه کن شود. عده ای از کاربران نیز معتقدند که اعلام کم شدن خطر کرونا بعلت نزدیکی به بهمن ماه است.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала