۸۶ میلیارد تومان بودجه در "سرپل ذهاب" و "سرفیروزآباد"

© AP Photo / Pouria Pakizeh/ISNA۸۶ میلیارد تومان بودجه در "سرپل ذهاب" و "سرفیروزآباد"
۸۶ میلیارد تومان بودجه در سرپل ذهاب و سرفیروزآباد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مدیرعامل بنیاد علوی با بیان اینکه سرپل ذهاب و سر فیروزآباد دو مرکز هدف آبادانی و پیشرفت این بنیاد در استان کرمانشاه محسوب می شوند، اذعان کرد: تاکنون در این دو مرکز ۸۶ میلیارد تومان پروژه اختصاص داده ایم.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، محسن منصوری مدیرعامل بنیاد علوی، در جلسه روز سه شنبه ۲ دی ماه ستاد اقتصاد مقاومتی استان کرمانشاه که با حضور رییس سازمان بنیاد مستضعفان برگزار شد، در تشریح اقدامات بنیاد علوی در استان کرمانشاه، ماموریت مهم این بنیاد را توانمند سازی محرومان و محرومیت زدایی عنوان کرد و افزود: اقدامات بنیاد در این زمینه به دو دسته اقدامات عمومی و اقدامات متمرکز در مراکز هدف آبانی و پیشرفت تقسیم بندی می شود.

آرایشگاه زنانه در چادر در سر پل ذهاب +عکس - اسپوتنیک ایران
آرایشگاه زنانه در چادر در سر پل ذهاب +عکس

وی افزود: در بحش اقدامات عمومی، از زمان شیوع کرونا تا به امروز بیش از ۳۰ میلیارد تومان برای کمک به استان کرمانشاه اختصاص پیدا کرده که بخشی بصورت مستقیم در اختیار‌گروه های جهادی و مردمی قرار داشته و بخشی هم از طریق دستگاه های اجرایی به استان اختصاص پیدا کرده است.

این مسئول تصریح کرد: همچنین برای تامین ۴۵۳ واحد مسکونی برای خانوارهای نیازمند دارای حداقل دو معلول در استان هم ۵.۳ میلیارد تومان تاکنون کمک شده است.

منصوری با بیان اینکه سرپل ذهاب و بخش سر فیروزآباد کرمانشاه دو مرکز هدف آبانی و پیشرفت بنیاد علوی در استان کرمانشاه محسوب می شوند، گفت: در کمتر استان کشور بنیاد علوی دو مرکز هدف آبادانی و پیشرفت دارد، اما با توجه به مشکلات سر فیروزآباد این بخش هم سال گذشته به مناطق مرکز هدف بنیاد اضافه شد.

این مسئول تصریح کرد: در سرپل ذهاب تاکنون ۶۱ میلیارد تومان پروژه تعریف کرده ایم که از این میزان ۹ میلیارد تومان آن به پایان رسیده، ۴۱ میلیارد تومان پروژه با میانگین پیشرفت ۷۵ درصد در حال اجراست و مابقی پروژه ها هم در مرحله برنامه ریزی برای اجرا قرار دارد.

مدیرعامل بنیاد علوی افزود: در کنار این پروژه ها، پرداخت ۴۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی با سود دو و چهار درصد برای این شهرستان درنظر گرفته شده است.

منصوری تصریح کرد: در بخش سر فیروزآباد کرمانشاه هم تاکنون ۲۵ میلیارد تومان پروژه تعریف کرده ایم و ۵۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه برای این بخش در نظر گرفته شده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала