خطر نوع جهش یافته کرونا برای کودکان

© AP Photo / Alberto Pezzaliکرونا ویروس در لندن
کرونا ویروس در لندن - اسپوتنیک ایران
اشتراک
احتمال ابتلا به ویروس نوع جدید در بین کودکان بیش از ویروس قبلی است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل ا ز«ایندپندنت»، نیل فرگوسن، پروفسور کالج سطلنتی لندن از خطر نوع جهش‌یافته ویروس کرونا برای کودکان تعریف کرد و گفت که احتمال ابتلا به این ویروس بیشتر خواهد بود.

اطلاعات موجود در باره شیوع نوع جهش‌یافته ویروس کرونا در جنوب –شرق بریتانیا، سطح بالای ابتدا به این ویروس در بین کودکان و نوجوانان زیر 15 سال را مورد تأیید قرار داد.

بریتانیا: اگر به داروها حساسیت شدید دارید واکسن علیه کرونا نزنید  - اسپوتنیک ایران
بریتانیا: اگر به داروها حساسیت شدید دارید واکسن علیه کرونا نزنید

پیش از این در خبرها آمده بود که پس از کشف جهش ویروس کرونا در بریتانیا، چندین کشور اروپایی تصمیم گرفته اند که ارتباط حمل و نقلی با انگلیس را متوقف کنند. مقامات هلندی پذیرش پروازهای خود از انگلستان را تا اول ژانویه متوقف می کنند. این ممنوعیت از امروز صبح اجرایی شد. دولت هلند این تدبیر را اقدام موقتی تا زمان بررسی نوع جدیدی از ویروس نامید.روز قبل، بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس از معرفی سطح چهارم محدودیت ها در لندن و جنوب شرقی انگلیس خبر داد، که باید از شیوع نوع جدید ویروس کرونا جلوگیری کند. اسکاتلند و ولز نیز اقدامات سختگیرانه تری را گزارش کردند. به گفته وزارت بهداشت بریتانیا گونه جدید ویروس ممکن است ۷۰ درصد بیشتر از حد طبیعی عفونی باشد و بسیار سریعتر در حال گسترش است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала