آزاده عباس زاده سفیر جهانی بنیاد مسائل سندروم داون

© Photo / Courtesy Dr. Azadeh Abbaszadeh Fallah خانم دکتر ایرانی سفیر جهانی بنیاد معلولان سندوم داون شد
 خانم دکتر ایرانی سفیر جهانی بنیاد معلولان سندوم داون شد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بنیاد معلولین پورت لوییس از جمهوری موریس مقام سفیر افتخاری جهانی مبتلایان به سندروم داون را به دکتر آزاده عباس زاده اعطا کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، دکتر آزاده عباس زاده به عنوان سفیر جهانی بنیاد مسائل سندروم داون انتخاب شد. وی پروژه دیوار 47، کمپینی با نام «کمپین 1-» به راه انداخت که خیلی زود به کمپینی جهانی تبدیل شد. این پروژه توجه جامعه را به معلولین مبتلا به سندروم داون جلب کرد.

آزاده عباس زاده فلاح دکترا در پزشکی عمومی و متخصص ایمونولوژی، دانشیار کرسی بیماریهای پوستی در دانشگاه  پزشکی ایران است. وی 12 سال فعالیت جدی در زمینه مطالعه مسائل افراد مبتلا به سندروم داون در ایران داشته است.

به برکت تلاش های بیکران وی، بخش ویژه ای در مرکز تحقیقات سلولی- مولکولی وابسته به دانشگاه پزشکی ایجاد شد که به مطالعه و تحقیق در باره سندروم داون می پردازد. ریاست این بخش به عهده وی است.

دکتر آزاده عباس زاده در قالب کمک های داوطلبانه خود به افراد مبتلا به سندروم داون، سازمان خیریه «فرشتگان دیوار47» را سازماندهی کرده است.

در نامه بنیاد معلولین پورت لوییس به خانم دکتر آزاده عباس زاده در آماده است:

© Photo / Courtesy Dr. Azadeh Abbaszadeh Fallahنامه بنیاد معلولین پورت لوییس به خانم دکتر آزاده عباس زاده
آزاده عباس زاده سفیر جهانی بنیاد مسائل سندروم داون - اسپوتنیک ایران
نامه بنیاد معلولین پورت لوییس به خانم دکتر آزاده عباس زاده

به دکتر آزاده عباس زاده؛

بنیانگذار و موسس پروژه دیوار ۴۷؛دکتر عباس زاده عزیز,

ما مفتخریم که اعلام کنیم که شما به عنوان سفیر جهانی بنیاد معلولان کشور موریس، از سوی ما انتخاب شده اید و از اکنون، تمایل داریم با بالاترین حد از توانایی، همدلی و حمایت شما برخوردار باشیم و شما را به عنوان یک سخنگوی راستین خود در دفاع از جامعه ی معلولین بنیاد مان، در سراسر جهان ببینیم.

مقالات تحقیقی شما، توسط افراد سندروم داون، والدین آنها و جامعه معلولان، تقدیر شده است.

بسیار مشتاق شروع همکاری با شما هستیم.

بنیاد معلولین پورت لوییس از جمهوری موریس به لحاظ انتشار مقالات علمی زیاد دکتر آزاده عباس زاده فلاح و جلب توجه جامعه به مساله افراد مبتلا به سندروم داون و فعالیت همه جانبه داوطلبانه در این زمینه، مقام سفیر افتخاری جهانی مبتلایان به سندروم داون را به وی اعطا کرده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала