نگرانی کاربران از پیدایش نوع جدید و جهش یافته ویروس کرونا در انگلیس +ویدئو، عکس

© REUTERS / TOBY MELVILLEکرونا ویروس لندن
کرونا ویروس لندن - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نوع جدید و بسیار مسری کووید-۱۹ در انگلیس ظاهر شده است.

به گزارش اسپوتنیک، اخیرا بریتانیا با یک چالش بزرگ روبرو شده است و آن نوع جدید ویروس کروناست که مسئولین و مقام‌های بهداشتی این کشور را بسیار نگران کرده است.

به گفته دولت این کشور، وضعیت باید تحت کنترل درآید و از همه شهروندان خواسته است تا مقررات بهداشتی را رعایت کنند.

در همین رابطه، جسی بلوم زیست شناس تکاملی از مرکز تحقیقات سرطان سیاتل فرد هاچینسون، گفته است که "شما نباید تصور كنید كه یک جهش فاجعه بار برای كافی نبودن ایمنی و عدم آنتی بادی ها کافی خواهد بود. این روند سالها به طول خواهد انجامید و به تجمع جهش های ویروسی بیشمار نیاز دارد، این مانند سوئیچ روشن و خاموش شدن چراغ نخواهد بود."برای همسایگان انگلیس، این جزئیات علمی چندان مهم 

این اتفاق سبب افزایش نگرانی مردم دنیا و کاربران شده است. به گفته بسیاری از کاربران، استفاده گسترده از الکل می تواند ویروس را مقاوم تر کند. عده ای نیز بر این عقیده هستند که با تغییر نحوه حمله ویروس باید نوع دفاع را نیز تغییر داد.

برای عده ای از کاربران ایرانی این سئوال پیش آمده است که چرا در ایران کسی تذکری جهت لغو پروازها از اروپا پس از شیوع کرونای انگلیسی نمی دهد؟
بعضی از کاربران نیز عنوان کردند که کرونا از گرانی در ایران کپی برداری کرده است و دیگر با هیچ چیز از بین نمی رود بلکه قویتر می شود. این دسته از کاربران معتقدند که رکود و تورم هم در ایران این شکلی است و همه جوره در هر هوا و هر شرایطی گرانی وجود دارد.
عده ای از کاربران نیز عنوان کردند که با پیدایش کرونای انگلیسی، همه باید طوری رفتار کنیم که گویی به کرونا آلوده شده ایم و این تنها راهی است که می‌توانیم ویروس را کنترل کنیم. بعضی از کاربران نیز راه خلاصی ازین ویروس را واکسن دانستند و معتقدند که بدون واکسن هیچ اتفاقی نمی افتد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала