گامالیا از آغاز آزمایشات واکسن مشترک کرونا با شرکت آسترازنکا خبر داد

© Sputnik / Vladimir Trefilov /  مراجعه به بانک تصاویر گامالیا از آغاز آزمایشات واکسن مشترک کرونا با شرکت آسترازنکا خبر داد
گامالیا از آغاز آزمایشات واکسن مشترک کرونا با شرکت آسترازنکا خبر داد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مدیرعامل مرکز گامالیا، سازنده اولین واکسن ویروس کرونا، از آزمایشات بالینی واکسن مشترک این مرکز با شرکت آنگلو – سوئدی آسترازنکا خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، الكساندر گینزبورگ، مدیر مدیر مرکز گامالیا از آزمایشات بالینی واکسن مشترک این مرکز و شرکت آسترازنکا علیه ویروس کرونا آغاز شده است.

امضای تفاهم نامه همکاری بین گامالیا، صندوق سرمایه گذاری و شرکتهای آسترازنکا و R-PHAR  - اسپوتنیک ایران
امضای تفاهم نامه همکاری بین گامالیا، صندوق سرمایه گذاری و شرکتهای آسترازنکا و R-PHAR

وی در جریان گفتگو با ولادیمیر پوتین که از طریق ویدئو کنفرانس در حال انجام بود گفت: "در آینده نزدیک، در واقع همین اکنون ، آزمایشات بالینی آغاز می شود. تا آنجا که من تصور می کنم این به سرمایه گذاری زیاد و مدت زمان طولانی نیاز نخواهد داشت، به این دلیل ساده که دو سیستم فن آوری که واکسن AstraZeneca و Sputnik V بر روی آنها ایجاد شده است ، کاملاً شبیه یکدیگر هستند، بنابراین آن دسته از اجزای سازنده واکسن که در هر دو ماده گنجانده شده اند به راحتی سازگار هستند. "

همچنین پاسكال سوريو، مدير عامل شركت آنگلو - سوئدی AstraZeneca گفت، تركيبي از واكسن های Sputnik V و AstraZeneca علیه ویروس کرونا انعطاف پذيری در برنامه واكسيناسيون را فراهم مي كند.

وی در جریان كنفرانس ويدئويی مربوط به امضای تفاهم نامه گفت: " من می خواهم به دانشمندان روسی موسسه گامالیا و همچنین صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه در زمینه تولید اولین واکسن جهان علیه COVID-19 که اخیراً نه تنها یک واکنش ایمنی، بلکه همچنین اثربخشی و محافظت در برابر بستری شدن در بیمارستان را نشان داده است، تبریک بگویم."

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала