رکورد پخش زنده گزارشگر محبوب فوتبال در جهان+ عکس، ویدئو

CC BY 4.0 / IRNA / عادل فردوسی ‌پور
 عادل فردوسی ‌پور - اسپوتنیک ایران
اشتراک
گزارش لایو عادل فردوسی‌پور در اکانت اینستاگرام AFCفارسی با ۸۰۹هزار بیننده پنجمین لایو پربیننده دنیا و پربیننده‌ترین لایو فارسی شد.

به گزارش اسپوتنیک، کنفدراسیون فوتبال آسیا دیدار فینال لیگ قهرمانان را میان دو تیم پرسپولیس ایران و اولسان هیوندای کره جنوبی برای مخاطبان ایرانی با گزارش عادل فردوسی پور به صورت لایو اینستاگرام پخش کرد. به دعوت این کنفدراسیون، عادل فردوسی پور به قطر رفت و از طریق صفحه اینستاگرام فارسی کنفدراسیون فوتبال آسیا این دیدار حساس را گزارش کرد. گزارش لایو عادل فردوسی‌پور در اکانت اینستاگرام AFCفارسی با ۸۰۹هزار بیننده پنجمین لایو پربیننده دنیا و پربیننده ترین لایو فارسی شد که رکوردی عجیب محسوب می شود.

گفته شده است که بیش از ۴ میلیون و ۶۰۰ هزار بیننده منحصربه‌فرد در کل مدت بازی فینال در پخش زنده حضور داشتند و این میزان از افراد، حساسیت بازی فینال و جذابیت گزارشگری عادل فردوسی پور را می رساند.
بسیاری از کاربران معتقدند که برنده واقعی این فینال عادل فردوسی پور بوده است که به تمام ایرانیان و جهانیان میزان محبوبیت خود را نشان داد.
پیش از این نیز حمایت جنجالی مردم از عادل فروسی پور از طریق فالو کردن صفحه فارسی کنفدراسیون فوتبال آسیا در اینستاگرام و افزایش ده برابری فالورهای آن نیز خبرساز شده بود. هم اکنون نیز این صفحه چیزی در حدود دومیلیون چهارصد هزار نفر فالور دارد.
بغض عادل فردوسی پور در ابتدای بازی سبب ناراحتی بعضی از کاربران شده است.
این دسته از کاربران نیز عنوان کردند که بعضی از افراد را می توان از نگاهمان گرفت ولی از قلبمان نه!
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала