گزارش و تحلیل

ایرانی ها بهترین عطر و ادکلن ها را استفاده می کنند

© AFP 2023 / Ahmad Al-Rubyeایرانی ها بهترین عطر و ادکلن ها را استفاده می کنند
ایرانی ها بهترین عطر و ادکلن ها را استفاده می کنند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
چه کسانی پشت پرده حملات به سفارتخانه ایالات متحده در بغداد هستند؟

اسپوتنیک - اخیرا حمله ای موشکی به سفارت آمریکا در بغداد شد و بلا فاصله آقای پمپئو طبق معمول ایران و گروه های همسو با ایران را متهم کرد که پشت این ماجرا هستند.

جای تعجب دارد که چگونه برخی حتی این حرف ها را از دولتی خود رییس جمهوری اش رسما اعلام می کند که انتخابات در آن کشور وابسته به زر و زور و تزویر است را قبول می کنند.

قطعا یکی از دلایل مهم آقای ترامپ برای مطمئن بودن از چنین شرایطی این است که خوب ایشان چهار سال است در بطن ماجرا می باشد و بسیار احتمال دارد قبلا نیز خودشان با چنین شرایطی در انتخابات پیروز شده باشند.

به هر حال هیچ کس نمی تواند فراموش کند در انتخابات قبلی آمریکا خانم کلینتون حدود پنج ملیون رای بیشتر از آقای ترامپ آورد ولی ترامپ رییس جمهوری شد.

البته آمریکایی ها این رویه های تقلب را در بسیاری از کشورهای دیگر پیاده می کنند و هر جا رفته اند به قول معروف شدیدا گند زده اند.

ولی حالا چرا نتیجه گند کاری هایشان در جای جای جهان را می خواهند گردن دیگران بیاندازند.

آقای پمپئو باید قبول داشته باشد که آمریکایی ها در عراق و کل منطقه خاورمیانه شدیدا گند زده اند و دلیل ندارد این گند زدن ها را گردن ایرانی ها بیاندازد، به خدا ایرانی ها به صورت تاریخی خود مبتکر تولید عطر و ادکلن بودند و امروزه هم طبق امار و ارقام بین المللی و علیرغم همه تحریم های آمریکا بر علیه ایران ایرانی ها جزو بزرگترین وارد کنندگان عطر و ادکلن و لوازم آرایش در جهان هستند.

آمریکایی ها عمرا بتوانند به پای ایرانی ها برسند.

اگر سفارت آمریکا و یا حتی نیروهای آمریکایی و یا منافع آمریکا در منطقه و جهان هدف حمله مردم کشورهای مختلف قرار می گیرد ماجرا هیچ ربطی به ایرانی ها ندارد، به هر حال مردم منطقه و بسیاری کشورهای جهان از آمریکایی ها متنفر هستند ، مخصوصا که رییس جمهوری آنها رسما اعلام کرده آمریکایی ها برای سرقت منابع خدادادی این کشورها لشکر کشی کرده اند و تا زمانی که هر آنچه این کشورها منابع خدادادی دارند را ندزدند دست بردار نیستند.

یعنی توقع دارید با آرامش منابع خدادادی مردم منطقه را بدزدید و آنها هیچ چیزی به شما نگونید؟

توقع دارید در عراق بیش از دویست هزار انسان بی گناه را سلاخی کنید و بعد فیلم های تفریحی در باره نحوه کشتن مردم بی گناه عراقی و یا شکنجه عراقی ها به فجیع ترین اشکال منتشر کنید و هیچ کس در آن کشور نخواهد واکنش نشان دهد؟

بدیهی است تا زمانی که سربازان آمریکایی در عراق حضور دارند و آمریکا در صدد سرقت اموال و ارزاق مردم این کشور هستند ملت عراق از هیچ وسیله ای برای مقاومت بر علیه آمریکایی ها دریغ نکنند.

ایرانی ها هم قبلا ثابت کرده اند که اگر خودشان حمله ای انجام می دهند جسارت آن را دارند که رسما اعلام کنند که حمله توسط خودشان یا همسویانشان انجام شده.

مردم عراق امروزه کاملا متوجه هستند که هر چه بدبختی می کشند به دلیل اشغال کشورشان توسط آمریکا می باشد.

ساختار سیاسی فاسد توسط آمریکایی ها در عراق وضع شده و امروزه اموال فروش نفت عراق همه در ایالات متحده بلوکه می باشد.

حتی آقای الکاظمی نخست وزیر فعلی عراق که جزو افراد نزدیک به آمریکا به حساب می آید التماس آمریکایی ها کرد که بخشی از اموال عراق که در حساب های آمریکایی بلوکه شده را در اختیار دولت عراق قرار دهند تا حقوق کارمندان خود را پرداخت کند، اما آمریکایی ها حاضر نشدند پول های عراق را آزاد کنند.

امروزه مردم عراق در بد ترین شرایط تاریخی خود به سر می برند، بعد آقای پمپئو توقع دارد که هیچ واکنشی نشان ندهند.

وقت آن رسیده که آمریکایی ها متوجه شوند که آنچه از عراق عایدشان می شود همان بوی گندی است که خودشان راه انداخته اند و نباید تلاش کنند از واقعیت فرار کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала