محدودیت جدی سفر به لندن

اشتراک
لندن قبل از تعطیلات کریسمس تقریباً در خلا کاملاً یافت، آخرین امید کسانی که قصد داشتند کریسمس را در اروپا بگذرانند به صفر رسید.

به گزارش اسپوتنیک، فرانسه اعلام کرد که مرزهای خود را با انگلیس ظرف 48 ساعت می بندد.

توقف شبانه پروازهای آلمان از انگلیس  - اسپوتنیک ایران
توقف شبانه پروازهای آلمان از انگلیس

عصر روز شنبه بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس اعلام کرد که در واقع لندن و جنوب شرقی کشور به دلیل شیوع سریع ویروس کرونای جهش یافته در قرنطینه خواهد رفت. در پاسخ کشورهای بلژیک، هلند، ایتالیا، اتریش، آلمان و تعدادی دیگر از کشورها بسته شدن مرزهای خود با انگلیس را اعلام کردند.

تمام بلیط قطارهای یورواستار به پاریس من جمله در 25 دسامبر به پایان رسیده است: این وضعیت سال به سال تکرار می شود ، اما امسال این تقاضاها هم به خاطر قرنطینه کنسل شد. پس از لغو تمام قطارها بین لندن، بروکسل و آمستردام در روزهای یکشنبه و دوشنبه ، پاریس همچنان "آخرین امید" لندنی ها بود، اما این سفرها نیز کنسل شد.

پیش از این در خبرها آمده بود که پس از کشف جهش ویروس کرونا در بریتانیا، چندین کشور اروپایی تصمیم گرفته اند که ارتباط حمل و نقلی با انگلیس را متوقف کنند. مقامات هلندی پذیرش پروازهای خود از انگلستان را تا اول ژانویه متوقف می کنند. این ممنوعیت از امروز صبح اجرایی شد. دولت هلند این تدبیر را اقدام موقتی تا زمان بررسی نوع جدیدی از ویروس نامید.روز قبل، بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس از معرفی سطح چهارم محدودیت ها در لندن و جنوب شرقی انگلیس خبر داد، که باید از شیوع نوع جدید ویروس کرونا جلوگیری کند. اسکاتلند و ولز نیز اقدامات سختگیرانه تری را گزارش کردند. به گفته وزارت بهداشت بریتانیا گونه جدید ویروس ممکن است ۷۰ درصد بیشتر از حد طبیعی عفونی باشد و بسیار سریعتر در حال گسترش است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала