نتانیاهو با فایزر واکسینه شد

© REUTERS / DADO RUVICواکسن فایزر
واکسن فایزر - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نخست وزیر اسرائیل اولین اسرائیلی است که واکسن فایزر به وی تزریق شده است.

به گزارش اسپوتنیک با استناد به شبکه تلویزیونی اسرائیل، روند تزریق واکسن فایزر به نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل بطور زنده پخش شد.

بنیامین نتانیاهو در این خصوص گفت:« این اپیدمی بسیار سختی برای قرن 21 است و کشور کوچک ما 1 میلیون واکسن دریافت کرده است. همه باید واکسینه بشوند. من درخواست کردم من و وزیر بهداشت از اولین کسانی باشند که واکسینه می شوند. من می خواهم شخصا  الگویی برای  تمام ساکنان اسرائیل باشم.

تونس: خبری از عادی سازی روابط با اسرائیل مطرح نیست - اسپوتنیک ایران
تونس: خبری از عادی سازی روابط با اسرائیل مطرح نیست

این لحظه هیجان انگیزی برای تمام کسانی است که می خواهند زندگی را به حالت عادی برگردانند و همه چیز همانا از این لحظه شروع می شود. از همه می خواهم به ما بپیوندند. سوزن کوچک برای انسان و گامی عظیم برای بشریت».

گفتنی است که چندی پیش نخستین محموله واکسن کرونا ساخت دو شرکت بزرگ دارویی «فایزر» آمریکا و «بی ون تک» آلمان وارد سرزمین‌های اشغالی شد. اسرائیل همچنین برای دریافت ۸ میلیون دوز واکسن کرونا که هم اکنون در انگلیس در حال استفاده است، توافقی را امضا کرده است.

شایان ذکر است که از زمان آغاز شیوع کرونا در جهان، بیش از ۳۵۷ هزار نفر در اسرائیل به کرونا مبتلا شده‌اند که از میان آنها، حدود سه هزار نفر قربانی این بیماری مهلک ویروسی شدند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала