موساد به دنبال جذب نیروست

© Sputnik / Eugene Odinokov /  مراجعه به بانک تصاویر اسرائیل
اسرائیل - اسپوتنیک ایران
اشتراک
واشنگتن پست: موساد که زمانی فوق محرمانه بود اکنون از آن حالت رمز و راز خارج شده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از «واشنگتن پست»، موساد از طریق سریال‌های تلویزیونی نیرو جذب می‌کند. جاسوسان سابق گفتند، این نهاد که زمانی فوق محرمانه بوده و اکنون از آن حالت رمز و راز خارج شده، از تبلیغات تلویزیونی استقبال کرده است. با توجه به اینکه فناوری نظامی به سرعت در حال پیشرفت است، موساد با حجم فعالیت بی‌سابقه‌ای روبروست.

گانتس خشمگین از انتصاب رئیس جدید موساد توسط نتانیاهو - اسپوتنیک ایران
گانتس خشمگین از انتصاب رئیس جدید موساد توسط نتانیاهو

موساد برای پر کردن موقعیت‌های کاملاً تخصصی که منحصراً متناسب با جبهه‌های جنگ سایبری جهان است، با بزرگترین و درخشان‌ترین بخش فناوری غیر دولتی اسرائیل در حال رقابت است. پیشکسوتان نظامی که زمانی در سرویس ملی خدمت میکردند، اکنون برای کار برای شرکت‌های نوپای سودآور یا برای کشف خودشان اقدام می‌کنند. شرکت‌های اسرائیلی ویز، ویکس، وایبر و دیگر موارد کارشان را با نیروهای کهنه کار اطلاعاتی آغاز کردند.

فعالیت استخدامی موساد، حضور پررنگی در شبکه‌های اجتماعی داشته و ذره‌ای از جزئیات تایید نشده و حساب شده‌ای درباره اقدامات آن را نشان می‌دهد. جاسوسان سابق می‌گویند که این نهاد بی سر و صدا از افشاگری‌های تلویزیونی و فیلم‌هایی استفاده می‌کند که زندگی درون آن را بار دیگر جذاب به تصویر می‌کشند و از این طریق می‌خواهد جذب نیرو را افزایش دهد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала