انگلیس: برای پیروزی بر روسیه و چین باید آنها را در بازی خودشان شکست دهیم

© AFP 2023 / Fabrice Coffriniانگلیس: برای پیروزی بر روسیه و چین باید آنها را در بازی خودشان شکست دهیم
انگلیس: برای پیروزی بر روسیه و چین باید آنها را در بازی خودشان شکست دهیم - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح انگلیس، لندن را به "تقویت در فضای مجازی" فرا خواند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تایمز، ژنرال نیک کارتر، رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح انگلیس اظهار داشت که برای پیروزی بر روسیه و چین، لازم است آنها را در "بازی خودشان" شکست دهیم.

طرح لندن برای جنگ سیاسی علیه دشمنان اقتدارگرا  - اسپوتنیک ایران
طرح لندن برای "جنگ سیاسی" علیه "دشمنان اقتدارگرا"

تایمز بخشهایی از سخنان کارتر که در آن لندن را به "تقویت در فضای مجازی" فرا می‌خواند، منتشر نموده است. در عین حال، به نظر کارتر، برای شکست دادن مسکو و پکن "تا آستانه جنگ"، باید موقعیت‌های نرم‌تری در هوا و دریا اتخاذ شود. علاوه بر این، به گفته این ژنرال انگلیس، استفاده از لحن کمتر تهاجمی در فضای اطلاعاتی مهم است.

در اواخر سپتامبر کارتر در بیانیه‌ای اعلام داشت انگلیس برای مهار "مخالفان اقتدارگرا" باید اساساً تفكر خود را تغییر دهد. وی نظریه‌ای را ارائه كرد كه در آن از جمله بر ضرورت مبارزه " تا آستانه جنگ" به منظور جلوگیری از رسیدن دشمنان به هدف خود در استراتژی "واقعیت تحقق یافته" تأكید می شود.

کنستانتین کاساچوف، رئیس کمیته امور بین الملل شورای فدراسیون روسیه در این راستا بیان داشت که لندن، با توجه به اظهارات رهبران نظامی انگلیس، قصد دارد جنگ اطلاعاتی علیه روسیه و سایر کشورها اعلام کند، جنگی که انگلیس آنها را علیه "مخالفان اقتدارگرا" می‌داند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала