دستگیری تبلیغ‌کنندگان و عاملان سایت‌های شرط‌بندی در ایران +ویدئو

© AP Photo / Ebrahim Norooziدستگیری عاملان تیراندازی در اهواز
دستگیری عاملان تیراندازی در اهواز  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بیش از ۳۰ نفر از افرادی که در حوزه قمار و شرط‌بندی فعال بودند دستگیر شدند.

به گزارش اسپوتنیک، سرهنگ داود معظمی گودرزی رئیس پلیس فتا تهران در گفتگوی خبری اظهار کرد: «با اقدام پلیس فتا تهران، طی چند روز گذشته بیش از ۳۰ نفر از افرادی که در حوزه قمار و شرط‌بندی فعال بودند، دستگیر شدند و آن‌ها را در اختیار مرجع قضایی قرار دادیم. قالب این اشخاص کسانی هستند که در فضای مجازی تبلیغات سایت‌های شرط‌بندی را انجام دادند و در قبال این تبلیغات هم وجوهاتی را اخذ کردند.»

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от شبکه تی وی پلاس (@tvpluss)

وی در ادامه عنوان کرد: «برخی افراد کارت‌های بانکی خود را در اختیار مجرمان سایبری قرار دادند و باعث شدند که وقوع جرم شرط‌بندی تسهیل شود، این افراد در حال حاضر در اختیار پلیس هستند و بررسی‌ها همچنان ادامه دارد. ضمن اینکه درگاه‌هایی که این مجرمان استفاده می‌کنند، درگاه‌های جعلی هستند و اصلی نیستند، آن‌ها را اجاره می‌کنند و بلافاصله تغییر کاربری می‌دهند.»

بسیاری از کاربران ضمن تشکر از پلیس فتا و ابراز تاسف از وجود چنین افرادی که با عاملان اصلی سایت‌های شرط‌بندی و قمار همکاری می‌کنند و با تبلیغ برای آنها جوانان هموطن خود را فریب می‌دهند عنوان می‌کنند باید سردسته‌های اصلی این سایت‌ها را دستگیر کرد و تا زمانی که گروه‌های آنان منهدم نشود این ماجرا همچنان ادامه دارد. اما برخی از کاربران معتقدند افرادی که در ایران جرم انگاری کرده‌اند دستگیر می‌شوند و نمی‌توان برای دستگیری عاملان اصلی سایت‌های شرط‌بندی اقدام کرد.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от صفحه رسمی خبرصباشهر (@sabashahrkhabar)

جمعی از کاربران نیز معتقدند از طریق بانک‌های ایران می‌توان به افرادی که با این گروه‌های همکاری می‌کنند دسترسی پیدا کرد و علاوه بر این باید درگاه‌های بانکی که با آن کار می‌کنند را بست.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала