انتقاد کارگردان بانوی ایرانی از کودک همسری +عکس، ویدئو

© Fotolia / Billion PhotosПредложение руки и сердца
Предложение руки и сердца - اسپوتنیک ایران
اشتراک
زخم‌های جبران ناپذیری که کودک همسری برای کودکان و نوجوانان ایجاد می کند!

به گزارش اسپوتنیک، تهمینه میلانی، بانوی کارگردان ایرانی، ضمن انتشار خبری از آمار کودک همسری در ایران، از کودک همسری در صفحه شخصی خود انتقاد کرد.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от تهمینه میلانی (@tahminehmilani)

به گفته این کارگردان ایرانی، در بهار سال جاری، بالغ بر ۷۰۰۰ کودک همسری دختران ۱۰ تا ۱۴ ساله و یک ازدواج دختر کمتر از ۱۰ سال به ثبت رسیده است.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от Toranj App (@toranjapp)

او همچنین داستانی از بانویی ایرانی روستایی تعریف کرد که در سن ۱۴ سالگی ازدواج کرده و اکنون که ۲۲ ساله است، دق دلی خود را سر پسربچه خردسال ۶ ساله خود در می آورد چرا که علت فشار زندگی را پسربچه خود می داند.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от مجله دانستنی و سرگرمی 👑 (@fact.magazine)

گفته شده است که لایحه منع ازدواج کودکان زیر ۱۳ سال همچنان بلاتکلیف است و در سال جاری، ۳۴۶ نوزاد به دنیا آمده که مادران آنان کمتر از ۱۵ سال سن دارند.
بسیاری از کاربران معتقدند که قانون منع ازدواج کودکان هر چه سریعتر باید تصویب شود و علاوه بر آن خانواده‌ها نباید کودکان خود را به کودک همسری وادار کنند.
عده‌ای از بانوانی که ازدواج در سن پایین را تجربه کردند نیز معتقدند که ازدواج آنان تصمیم خانواده آنها بوده است و خودشان در این تصمیم نقشی نداشتند اما حال به تنهایی آسیب‌های وارد شده به روح و روان خود را به دوش می کشند.
عده‌ای از کاربران نیز عنوان کردند که دردآور است کسانی که آمادگی فرزندپروری ندارند، تولیدمثل می کنند و سرنوشت یک کودک بی‌گناه را به بازیچه می‌گیرند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала