پوتین: در آینده واکسن کرونا را تزریق خواهم کرد

© Sputnik / Aleksey Nikolskyi /  مراجعه به بانک تصاویر پوتین: درآینده واکسن کرونا تزریق خواهم کرد
پوتین: درآینده واکسن کرونا تزریق خواهم کرد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس جمهور روسیه در شانزدهمین کنفرانس مطبوعاتی بزرگ سالانه اعلام کرد که در آینده واکسن کرونا تزریق خواهد کرد

به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در شانزدهمین نشست مطبوعاتی بزرگ سالانه خود با اشاره به واکسن کرونا گفت: در آینده واکسن کرونا تزریق خواهم کرد.

پوتین از آمادگی روسیه برای همکاری با دیگر کشورها در مبارزه با کرونا سخن گفت  - اسپوتنیک ایران
پوتین از آمادگی روسیه برای همکاری با دیگر کشورها در مبارزه با کرونا سخن گفت

رئیس جمهور روسیه در این خصوص که چرا تا کنون واکسن کرونا را تزریق نکرده است، گفت: متخصصان ما اعلام کردند که واکسنهایی که امروزه وجود دارند برای شهروندان یک رده سنی خاص تهیه شده است و واکسن ها هنوز به افرادی همانند من نرسیده اند.

وی افزود: بار دیگر تکرار می کنم، من از این لحاظ کاملا قانونمند هستم و به توصیه های متخصصان گوش می دهم. به همین دلیل، همانطور که متخصصان گفتند، این واکسن را تزریق نکردم. اما در اسرع وقت این کار را انجام خواهم داد.

امروز شانزدهمین نشست مطبوعاتی بزرگ سالانه ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه برگزار می شود. این نشست در سال جاری به دلیل شرایط موجود و شیوع ویروس کرونا، به صورت ویدئو کنفرانس خواهد بود .
رئیس جمهور روسیه از محل اقامت خود در نوو اوگاریوو، واقع در حومه مسکو تماس ویدیویی برقرار خواهد کرد. برگزاری کنفرانس های مطبوعاتی سالانه بزرگ توسط ولادیمیر پوتین در سال 2001 آغاز شد. در سال 2008 ، کنفرانس مطبوعاتی رئیس جمهور روسیه  4 ساعت و 40 دقیقه به طول انجامید و طولانی ترین کنفرانس مطبوعاتی سالانه وی بود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала