ترامپ عصبانی شده و گفت نمی خواهد کاخ سفید را ترک کند

© REUTERS / Jonathan Ernstترامپ خشمگین شده و گفت نمی خواهد کاخ سفید را ترک کند
ترامپ خشمگین شده و گفت نمی خواهد کاخ سفید را ترک کند  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا ، عصبانی شده و از امتناع خود از ترک کاخ سفید حتی پس از مراسم تحلیف جو بایدن، رئیس جمهور منتخب خبر داده است .

به گزارش اسپوتنیک به نقل از شبکه تلویزیونی  CNN ، این مطلب را مشاوران وی گفته اند.

آنها اظهار داشتند ترامپ در لحظات "عمیق ترین انکار" ، به چند مشاور گفت که در روز تحلیف رئیس جمهور منتخب جو بایدن ، از ترک کاخ سفید امتناع خواهد کرد.

بایدن - اسپوتنیک ایران
اولین اقدام بایدن در مقام ریاست جمهوری چه خواهد بود؟

یکی از مشاوران ترامپ گفت: "او یک هیستریک شدید به راه انداخت " اما احتمال داد ترامپ در هرحال قصد دارد آنجا را ترک کند و فقط عصبانی شده است. دستیاران از این صحبت های ترامپ نگران شدند  اما کمتر کسی باور دارد که ترامپ واقعاً تا آخر بر ماندن در کاخ سفید پافشاری خواهد کرد.

کاخ سفید هیچ توضیحی در این مورد نداده است .

پیش از این ، همسایگان ترامپ در استراحتگاه خصوصی مارآ لاگو در شهر پالم بیچ (ایالت فلوریدا) با نقل مکان وی از کاخ سفید به آنجا مخالفت کردند. آنها از این واقعیت که رئیس جمهور ایالات متحده می تواند برای اقامت دائم به آنجا نقل مکان کند، ناراضی بوده  و قصد دارند اقامت ترامپ در این باشگاه ممتاز را از لحاظ قانونی و حقوقی ممنوع کنند.

15 دسامبر ، ترامپ درباره شکست خود در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا توضیح داد. وی می گوید وی به دلیل اشتباه در عملکرد دستگاه های رأی گیری ، آرا کمتری را به دست آورده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала