رتبه‌بندی کشورها از نظر کارآمدی بازار و کیفیت سطح زندگی

CC0 / Pixabay / نقشه جهان
نقشه جهان - اسپوتنیک ایران
اشتراک
شرکت مشاوره بین المللی BCG فهرست کارآمدترین کشورهای جهان از نظر شرایط بازار کار و بهره‌وری را معرفی کرد.

به گزارش اسپوتنیک، شرکت مشاوره بین المللی BCG فهرست رتبه‌بندی کشورها از نظر کارآمدی بازار و کیفیت سطح زندگی را معرفی کرد. اولین سه ردیف مطابق با فهرست Boston Consulting Group (BCG) به نیدرلند، آمریکا و سوئیس تعلق دارد. نیدرلند با نتیجه 100 درصد، آمریکا 99,9 و سوئیس 98,3 در سه ردیف اول قرار گرفتند.

کشورهای سنگاپور با 94,2 درصد، استرالیا با 92,1 و ایسلند با 91,9، کانادا با 91,8، بریتانیا با 91,4، دانمارک و فنلاند هر کدام با 89,2 درصد، ده ردیف اول را تکمیل کردند.

سقوط جایگاه تهران در رتبه‌بندی شهرهای مهم مالی جهان - اسپوتنیک ایران
سقوط جایگاه تهران در رتبه‌بندی شهرهای مهم مالی جهان

روسیه در ردیف 52 با نتیجه 30,1  درصد قرار گرفته است. مکزیک با30,2  و یونان با 30 درصد در همسایگی روسیه در فهرست رتبه بندی قرار گرفتند.

از جمله مهارت های اساسی در بین متخصصان روسیه از ریاضیات، کتابخوانی و علوم طبیعی یاد شده است که در این بخش ها، روسیه کمی از کشورهای عضو بریکس (برزیل، چین، هند و آفریقای جنوبی) جلو زده است.

روسیه دارای شاخص بهتری از نظر جلب شهروندان به شرکت در کلاس های آنلاین، بیکاری در بین جوانان (10 درصد کمتر از سطح متوسط در «بریکس») و برابری بین مردان و زنان (در روسیه 48 درصد زنان در مقابل 40 درصد اشتغال زنان کشورهای عضو «بریکس» شاغل هستند) می باشد.

کشور روسیه دارای تحرک پایین اجتماعی است و در جای 81 از 132 در فهرست رتبه بندی قرار دارد و شاخص خوشبختی شهروندان نیز در سطح پایینی قرار دارد – ردیف 71 از 156 به روسیه تعلق دارد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала