دانش به زبان ساده، نخستین کتاب کودک نابغه ایرانی +ویدئو، عکس

اشتراک
آرش آمرزش کودک نابغه کاشانی نخستین کتاب خود را به رشته تحریر درآورد!

به گزارش اسپوتنیک، کودک نابغه ایرانی، آرش آمرزش که چندی پیش مورد توجه اکثر رسانه‌ها قرار گرفته بود، نخستین کتاب خود را به نام "دانش به زبان ساده" برای کودکان نوشته و منتشر کرده است.

این کتاب توسط این نابغه کاشانی هفت ساله نوشته شده است و سبب شده تا توجه کاربران را به خود معطوف کند.

آرش آمرزش، هم اکنون در صفحه شخصی خود در اینستاگرام به نام @arashamorzesh این کتاب را به فروش گذاشته و سفارش می پذیرد. این کودک، هم اکنون علاقمند به دانش شیمی و پزشکی است و دوست دارد در آینده درمانی قطعی برای بیماری‌هایی مانند سرطان ارائه کند.

گفته شده است که این کتاب شرط سنی ندارد و برای همه کودکان می تواند مفید باشد.

والدین آرش ضمن انتشار تصویر جلد این کتاب نوشتند که "سلام دوستان بالاخره کتاب اول رفت برای چاپ. این کتاب توسط آرش نوشته شده و مخصوص بچه هاست و به صورتی نوشته شده که باید به صورت قصه برای بچه ها خوانده بشه ( پس فکر نمیکنم محدودیت سنی داشته باشه ). قرارشده به صورت تمام گلاسه برامون چاپ کنن و قیمتش رو هم چهل هزار تومان گذاشته شده . ما برای کتاب اول تصمیم گرفتیم که به تعداد کم چاپ بشه. دوستانی که علاقه دارن پیام بدن ممنونم"

کاربران بسیاری اقدام جالب این کودک ۷ ساله را مورد تشویق و تحسین قرار دادند. این دسته از کاربران عنوان کردند که بی صبرانه منتظرند تا این کتاب از زیر چاپ درآید و آن را مطالعه کنند.

به گفته بسیاری از آنان، این کتاب برای کودکان بسیار مفید خواهد بود چرا که از زبان یک کودک باهوش هم سن و سال آنان نوشته شده است. عده ای از کاربران نیز معتقدند که هر چقدر دولت و مسئولین نسبت به این کودک کم‌توجه باشند، مردم و کاربران می توانند از او حمایت کرده و او را دلگرم کنند تا به کار خود ادامه دهد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала