وقتی گوگل هم پاسخ نمی دهد

© AFP 2023 / Damien Meyerوقتی گوگل هم پاسخ نمی دهد
وقتی گوگل هم پاسخ نمی دهد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کاربران در سراسر جهان، از جمله در ایالات متحده آمریکا، در باره بروز وقفه در کار گوگل خبر دادند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از فوربس، پیام هایی زیادی در توییتر وجود دارد حاکی از این که روز دوشنبه سرویس های مختلف گوگل در دسترس نبودند.    

خرابی گسترده و عدم دسترسی در سرویس گوگل 
 - اسپوتنیک ایران
خرابی گسترده و عدم دسترسی در سرویس گوگل

 علاوه بر Gmail و YouTube، اینها شامل Google Calendar ،Docs ،Sheets ،Hangouts و Classroom بودند. گوگل در صفحه وضعیت خود، همه چیز را، به معنای واقعی کلمه به عنوان "قطعی ارتباط" معرفی کرده است.

جستجوی گوگل به درستی کار کرد. گفته شده است که این کار بر روی هر سرویسی که به اکانت گوگل یا Google Auth نیاز داشته باشد تأثیر می گذاشت.

در واقع، این واقعیت که شما در صورت استفاده از حالت ناشناس همچنان می توانستید به یوتیوب دسترسی پیدا کنید ، نشان داده که این یک مسئله اصالت سنجی بود.

اگرچه یک فرد همیشه تمایل به بدترین حدسیات را دارد ، اما هنوز هیچ دلیلی وجود ندارد که باور کنیم این یک مشکل امنیتی بود که به عمد ایجاد شده بود.

اد مک نیر مدیر عامل سنسور نت در این رابطه گفت: مطابق داده های گوگل، تا مارس ۲۰۲۰، بیش از ۶ میلیون شرکت از G Suite (که اکنون به عنوان Google Workspace شناخته می شود) استفاده کردند. این رقم به ما تصور معیینی از دامنه و مقیاس اختلال پیش آمده می دهد.

در طول اختلالات، حفظ دسترسی به ایمیل بعنوان مهمترین کانال ارتباطی، کار کلیدی می شود. برای کاهش خطر اختلال و تأثیر آن بر بهره وری کسب و کار، سازمان ها باید راه حل های احتیاطی داشته باشند؛ به عنوان مثال، ارائه دهندگان ثالثی که امنیت Gmail را تأمین کنند، که ممکن است تحویل پست  اضطراری از طریق یک رابط پست الکترونیکی باشد. این امر به شما امکان می دهد حتی در صورت بروز اختلال سرویس های Google ایمیل خود را ارسال و دریافت کنید."

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала