کنایه دبیر شورای نگهبان ایران به تحریم شدن خود توسط آمریکا +عکس

© Photo / IRNAآیت الله جنتی
آیت الله جنتی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
آیت‌الله جنتی با کنایه اعلام کرد که دیگر نمی توانیم به جشن‌های کریسمس در آمریکا برویم!

به گزارش اسپوتنیک، آیت الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان، با حضور در ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت که با تحریم چند نفر از اعضای شورای نگهبان، دیگر نمی‌توانیم به جشن کریسمس در آمریکا برویم.

View this post on Instagram

A post shared by naser (@naser_haj_14)

این جواب کنایه آمیز در پاسخ به سوالی درباره تحریم آیت‌الله جنتی و 4 عضو دیگر شورای نگهبان بوده است.

آیت‌الله احمد جنتی گفت که ما را تحریم کردند و من دارم به این فکر میکنم اینهمه پولهایی که در صندوقهای امریکا میریزم را چکار کنیم؟! اینهمه در بانکهای آمریکا پول ریختیم، حالا نمیشودانها را برداشت کنیم بعد هم نمیتوانیم انجا به جشن کریسمس برویم و شرکت کنیم!

دبیر شورای نگهبان تاکید کرد که واقعا خریت ارثی نیست، این آقا باید یک آرم خریت در پیشانیش بزنند تا هر کس می آید ببیند که این خر استمن نمیفهمم چه فکری میکند؟ آخر
ما چه ضرری از این تحریم میکنیم.

آیت الله جنتی همچنین اضافه کرد که حال تحریم می‌کنند که اگر مسافرت می خواهند بروند محدود می‌شوند، آنهایی که می‌خواهند بروند، فکری به‌حال خود کنند ولی چند نفر از شورای نگهبان که حقوقدان هستند را تحریم می‌کنند، اختلال فکری دارند.

گفته شده است که در بیانیه وزارت خزانه‌داری آمریکا در این زمینه که روز پنج شنبه یکم اسفند منتشر شد، نام ۵ تن از اعضای شورای نگهبان به عنوان افراد تحریم‌شده به چشم می‌خورد. این افراد شامل احمد جنتی، دبیر، محمد یزدی، عضو گروه فقها، سیامک ره‌پیک، عضو حقوقدان، عباسعلی کدخدایی، عضو حقوقدان و سخنگو و نیز محمدحسن صادقی مقدم، عضو حقوقدان شورای نگهبان هستند.

بسیاری از کاربران نسبت به جمله کنایه آمیز دبیر شورای نگهبان، واکنش نشان دادند.
بسیاری از کاربران معتقدند که آیت‌الله جنتی پاسخ مناسبی به خبر تحریم شدنش از خود نشان داده است و او را تحسین کردند.
عده ای از کاربران نیز عنوان کردند که تحریم شدن فقیه حقوقدان که در ایران است چه نفعی دارد و منطق این تحریم را متوجه نشدند. عده‌ای از کاربران نیز بر این عقیده هستند که آمریکا باید وزارت تحریم برای خود احداث کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала