رزرو بهترین هتل های مشهد از لحاظ بهداشتی در زمان همه گیری کرونا

© Flickr / abdallahhمشهد
مشهد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
هتل های مشهد به عنوان یکی از مهم‌ترین شهرهای گردشگری ایران، این روزها هنوز هم اقامتگاه امنی برای مسافران هستند.

هتل های مشهد از مکان‌هایی هستند که بیشترین میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی را برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا دارند. در این هتل ها، به سلامت کارکنان و مسافران بیش از گذشته اهمیت داده می‌شود و رعایت نکات بهداشتی بخشی جدا نشدنی از فعالیت آن‌ها است.

اما برخی از هتل ها در این زمینه پیشتاز و پیشگام هستند. در این مقاله قصد داریم بهترین هتل های مشهد را به لحاظ رعایت پروتکل های بهداشتی به شما معرفی کنیم. اگر به هر دلیلی سفری ضروری به مشهد دارید، می‌توانید این هتل‌ها را در میان گزینه‌های امن برای اقامت داشته باشید. با این که رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی هر فرد ضروری است، اما اهمیت رعایت آن‌ها توسط واحدهای اقامتی را نمی‌توان نادیده گرفت.

شاید دیگر لازم به یادآوری نباشد اما رزرو هتل را پیش از سفر انجام دهید. رزرو آنلاین هتل، اقدامی ایمن است که هم نیاز به ارتباط با فرد دیگری ندارد و هم پرداخت به صورت آنلاین انجام می‌شود. برخی از وبسایت‌ها این امکان را برای شما فراهم می‌کنند تا ضمن مقایسه هتل ها و بررسی گزینه‌های مختلف، رزرو آنلاین خود را به آسانی انجام دهید.

بهترین هتل های مشهد در شرایط انتشار ویروس کرونا

پیدا کردن هتل یا اقامتگاه امن و بهداشتی و رزرو اتاق، یکی از مهم‌ترین اقدامات برای سفر است. برای حفظ سلامت خود و اطرافیانتان و همچنین مفید بودن سفر، لازم است ابتدا مراقب سلامتی خود باشید. در مشهد هتل های بسیاری آماده میزبانی مسافران هستند اما کدام هتل ها پروتکل‌های بهداشتی را بیشتر جدی گرفته و امنیت بیشتری دارند؟

از میان هتل های امن مشهد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

هتل هما مشهد

هتل هما مشهد یکی از هتل هایی است که مسافران در آن احساس آرامش و امنیت خواهند داشت. هتل هما با پیش‌بینی اقدامات لازم برای پیشگیری از انتقال و انتشار ویروس کرونا، یکی از بهترین گزینه‌ها برای اقامت در مشهد است.

مسافران در بدو ورود به هتل، باید از یک تونل ضدعفونی کننده عبور کنند. تعبیه در اتوماتیک که موجب می‌شود نیاز به هیچ‌گونه تماسی با دستگیره در نباشد از دیگر اقدامات امنیتی هتل است. همچنین قرار دادن الکل برای ضدعفونی کردن دست در نقاط مختلف هتل، این امکان را فراهم می‌کند تا از تمیز بودن دستانتان اطمینان حاصل کنید.

کلیه پرسنل و خدمه هتل هم دارای ماسک و دستکش هستند و امکان رعایت فاصله اجتماعی در فضای این هتل فراهم است. اتاق‌های هتل هما به طور مدارم کنترل شده و وسایل اتاق قبل از ورود و پس از خروج میهمانان به طور کامل تعویض و ضدعفونی می‌شوند.

اگر مسافر مشهد هستید و به سلامتی خود اهمیت می‌دهید، هتل هما یکی از بهترین گزینه‌ها است.

هتل پارس مشهد

هتل پارس یکی از بهترین هتل های مشهد است که این روزها میزبان امن مسافرانی است که برای سفرهای ضروری خود ناچار به سفر به مشهد هستند. برای این مسافران تمهیدات ویژه‌ای در داخل هتل اندیشیده شده است.

در این هتل کلیه فضاهای عمومی و خصوصی دائما ضدعفونی می‌شوند. از سوی دیگر رعایت فاصله اجتماعی میان کارکنان و میهمانان بسیار جدی گرفته می‌شود. برای اقامت در این هتل لازم است مسئولین هتل از سلامت میهمانان و کارکنان اطمینان حاصل کنند در غیر این صورت امکان حضور در هتل برای افراد مشکوک به ابتلاء به ویروس کرونا فراهم نیست.

رعایت فاصله لازم میان میزهای رستوران و کافی شاپ هتل و همچنین استفاده از ماسک به طور مداوم از سوی کارکنان رستوران از دیگر اقدامات هتل برای حفظ سلامتی کارکنان و مسافران است. اگر مسافر مشهد هستید، هتل پارس می‌تواند یک میزبان امن برای اقامت شما در این شهر باشد.

هتل درویشی مشهد

هتل درویشی یکی از هتل های خوشنام مشهد است که در نزدیکی حرم امام رضا قرار دارد. در این هتل هم مانند همه هتل های متعهد دیگر، سلامت کارکنان و مسافران در اولویت قرار دارد. برای این‌که سفری امن داشته باشید می‌توانید روی مسئولیت‌پذیری این هتل حساب کنید.

در هتل درویشی از زمان ورود به هتل به سلامت مسافران اهمیت داده می‌شود. با ورود به این هتل مشاهده می‌کنید که کلیه اقدامات ایمنی و بهداشتی صورت گرفته و از قبل پیش‌بینی‌های لازم انجام شده است. رعایت فاصله اجتماعی یکی از مهم‌ترین مواردی است که به صورت جدی در این هتل به اجرا در می‌آید. علاوه بر آن الزان به استفاده از ماسک از دیگر مواردی است که استثناءپذیر نیست. رعایت پروتکل‌های بهداشتی چه در فضای عمومی هتل و چه در اتاق‌ها، از مواردی است که در این هتل به شدت در حال پیاده‌سازی است. هتل درویشی از گزینه‌هایی است که اگر قصد سفر به مشهد دارید، می‌توانید بدون نگرانی بابت سلامتی خود، در آن اقامت داشته باشید.

در پایان باید یادآور شد که تنها در صورت ضرورت اقدام به سفر کنید و در غیر این صورت از هر گونه سفر حتی اگر کوتاه باشد هم پرهیز کنید. این روزها در خانه ماندن، ایمن‌ترین گزینه است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала