آغاز فاز مهم آزمایشات واکسن آلمانی کووید

© Depositphotos.com / Leigh Pratherآغاز فاز مهم آزمایشات واکسن آلمانی کووید
آغاز فاز مهم آزمایشات واکسن آلمانی کووید  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
شرکت آلمانی CureVac مرحله حساس آزمایشات واکسن کووید - 19 را آغاز می کند.

به گزارش اسپوتنیک، طبق بیانیه مطبوعاتی که روز دوشنبه در وب سایت شرکت آلمانی CureVac منتشر شد، این شرکت دارویی مرحله حساس آزمایشات واکسن ویروس کرونا را آغاز کرده است.

در بیانیه مطبوعاتی آمده است: " شرکت دارویی  CureVac ... امروز اعلام کرد که اولین شرکت کنندگان برای مرحله حساس آزمایش 2b / 3 واکسن ویروس کرونا (CvnCoV) را به آزامایشات اضافه کرده است."

بیش از 35 هزار نفر از اروپا و آمریکای لاتین در سنین بالاتر از 18 سالگی در این مطالعه شرکت می کنند. این مطالعه ایمنی و کارایی واکسن CVnCoV را با دو دوز 12 میکروگرم ارزیابی خواهد کرد ، در حالی که برخی از افراد دارونما دریافت می کنند.

دکتر فرانتس- ورنر‌هاس، مدیر عامل شرکت گفت: "با شروع مرحله حیاتی آزمایش 2b / 3، ما به مرحله مهم دیگری در تولید واکسن بالقوه خود، CVnCoV رفته ایم."

این مطالعه با فاز 2b آغاز می شود که انتظار می رود از نظر کارآیی به تدریج به فاز 3 پیشرفت کند.

شرکت کنندگان در آزمایشات واکسن پس از اتمام مطالعه به مدت یک سال تحت نظر قرار می گیرند.

CureVac در ژانویه 2020 تولید واکسن کووید – 19 را آغاز کرد. در ماه نوامبر، این شرکت نتایج مرحله اول مطالعه را اعلام کرد که طبق آن افراد واکسن را در دوزهای مختلف تحمل کرده و قادر به تولید آنتی بادی بودند. دانشمندان پاسخ ایمنی افراد مورد آزمایش را با پاسخ ایمنی تولید شده توسط افرادی که ویروس کرونا داشته اند مقایسه کرده اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала