روحانی: اسرائیل با ترور دانشمند هسته‌ای ایران قصد تحریک جنگ در خاورمیانه را داشت

© AP Photo / Iranian Presidency Officeروحانی
روحانی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مهمترین هدف اسرائیل هنگام ترور فخری زاده، بی ثبات کردن منطقه و تحریک جنگ در خاورمیانه بود

به گزارش اسپوتنیک، حسن روحانی، رئیس جمهور ایران اعلام نمود که اسرائیل با ترور فخری‌زاده دانشمند هسته ای ایران قصد داشت به تحریک جنگ در خاورمیانه دست بزند.

وی در ادامه گفت:«ترور فخری‌زاده، کار کسانی بود که می خواستند در آخرین روزهای حکومت دولت رئیس جمهور دونالد ترامپ، جنگی در منطقه به راه بیاندازند. هدف اصلی آنها این بود. مهمترین هدف اسرائیل هنگام ترور فخری زاده، بی ثبات کردن منطقه و تحمیل جنگ در خاورمیانه بود».

سیاستمدار ایرانی: مراکش با خیانت به فلسطین، روابط با اسرائیل را عادی می کند - اسپوتنیک ایران
سیاستمدار ایرانی: مراکش با خیانت به فلسطین، روابط با اسرائیل را عادی می کند

روحانی بار دیگر قول داد در زمان مناسب و در جای مناسب انتقام ترور دانشمند هسته ای ایران گرفته شود. وی متذکر شد که « تهران اجازه نخواهد داد دیگران جا و زمان آن را تعیین کنند»، زیرا ایران اهمیت زیادی برای ثبات در منطقه قائل است.

شایان ذکر است که بیست و هفتم نوامبر رسانه های ایرانی از ترور محسن فخری زاده، یکی از دانشمندان رده بالای حوزه هسته‌ای و موشکی ایران در منطقه آبسرد دماوند (استان تهران) خبر دادند. پس از آن وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران در بیانیه‌ای اعلام کرد: متاسفانه تلاش تیم پزشکی برای احیاء محسن فخری‌زاده موفق نبود و دقایقی قبل این مدیر خدوم و دانشمند پس از سال‌ها تلاش و مجاهدت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала