آتش سوزی در میانکوه بر اثر شکستگی لوله نفت + ویدئو

© Photo / IRNAآتش سوزی در ایران
آتش سوزی در ایران  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
این شکستگی منجر به وقوع آتش‌سوزی در بخشی از منطقه شده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از «ایرنا»، بر اثر شکستگی لوله نفت در گندمکار بخش میانکوه و جاری شدن نفت در زمین‌های اطراف و رسیدن به محل سوزاندن فضولات حیوانی،این شکستگی منجر به وقوع آتش‌سوزی در بخشی از منطقه شده است.

امداد شهبازی، بخشدار میانکوه افزود:« با کمک نیروهای امدادی مانع از گسترش آتش‌سوزی به شهر سرخون شدیم و تلاش‌ها برای اطفای آتش‌سوزی در اراضی اطراف شهر سرخون ادامه دارد.  برق و گاز شهر سرخون به منظور جلوگیری از آتش‌سوزی و وقوع حادثه ناگوار قطع شده است و امید است با جمع‌آوری نفت رها شده در زمین‌های اطراف تلمبه‌خانه، حادثه دیگری رخ ندهد.

​یک دستگاه تانکر از شرکت نفت در حال جمع‌آوری نفت رها شده است. چندین دستگاه تانکر دیگر در مسیر میانکوه هستند. ترمیم و مهار این شکستگی چندین روز به طول می‌انجامد.

قرار گرفتن چهارمحال و بختیاری در مسیر خط انتقال نفت مارون به اصفهان، سال‌هاست که مردم منطقه میانکوه به ویژه شهر سرخون وروستاهای اطراف آن را با مشکلاتی روبرو کرده است. بخش میانکوه از بخش‌های شهرستان اردل است که تا شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری ۱۵۰ کیلومتر و تا اردل مرکز شهرستان ۸۰ کیلمتر فاصله دارد.

​پیش از این حادثه چندین بار است که با شکستگی لوله نفت و نشت آن به زمین‌های اطراف و چشمه‌های پرآب منطقه مشکلاتی را در خصوص فعالیت‌های کشاورزی، شیلات و معیشت این منطقه ایجاد کرده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала