پرستار جوان و شاد روزهای کرونایی هم شهید شد +ویدئو، عکس

© REUTERS / Yves Hermanپرستار
پرستار - اسپوتنیک ایران
اشتراک
شهادت یکی دیگر از مدافعان سلامت، کمک بهیار شاد ۲۵ ساله پس از یک ماه درگیری با بیماری کرونا موجب تاسف و تاثر ایرانیان شد.

به گزارش اسپوتنیک، محمد رضایی کرماجانی، کمک بهیار ۲۵ ساله بخش ICU داخلی کرونای بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) پس از یک ماه درگیری با بیماری کرونا به دلیل شدت گرفتن بیماری‌اش و فیبروز شدن ریه‌هایش به مقام رفیع شهادت نائل شد.

این پرستار جوان که روزهای ابتدایی کرونا را با رقص و شادی و روحیه دادن به بیماران شروع کرده بود و ویدئوهای امیدبخش او در میان کاربران فضای مجازی شناخته شده بود علیرغم تلاش پزشکان و ۳۰ روز اینتوبه بودن در بیمارستان رسول اکرم تهران آسمانی شد.

دکتر کوهپایه‌زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران شهادت این پرستار جوان را در پیامی تسلیت گفت: «انالله و اناالیه راجعون؛ خبر شهادت مدافع سلامت آقای محمد رضائی کرماجانی؛ کمک بهیار بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) که در حال جهاد و کمک به بیماران، هجدهم آذر ۱۳۹۹ به دلیل ابتلا به کووید ۱۹ به درجه رفیع شهادت نایل گشت، موجب تاسف و تاثر شد. اینجانب ضمن ابراز صمیمانه‌ترین همدردی‌ها، این ضایعه غم انگیز را به خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی ایران و خانواده و وابستگان آن شهید عزیز تسلیت عرض کرده و برای آن مرحوم علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی مسألت دارم.»

View this post on Instagram

A post shared by Rouydad24 (@rouydad24.ir)

کاربران بسیاری ضمن ابراز تاسف، امیدوارند روح این جوان همچون روحیه‌اش شاد و در آرامش باشد. آنها تمام کسانی را که سفرهای تفریحی‌ و مهمانی‌ها را در این اوضاع کرونایی در اولویت قرار داده‌اند را در این اتقاقات شریک می‌دانند. بسیاری از کاربران معتقدند مردم باید اوضاع و وضعیت کنونی کشور خود را درک کنند و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و خودداری از ترددهای غیرضروری به کنترل شرایط و بهبود اوضاعی که این روزها همه را درگیر خودش کرده است کمک کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала