ظاهر موشک بالستیک "آوانگارد" برای اولین بار نشان داده شد + ویدئو

© Sputnik / The Ministry of Defence of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر ظاهر موشک بالستیک "آوانگارد" برای اولین بار نشان داده شد + ویدئو
ظاهر موشک بالستیک آوانگارد برای اولین بار نشان داده شد + ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
این موشک به عنوان مدلی برای مطالعه در یکی از کلاسهای آکادمی نیروهای موشکی استراتژیک فدراسیون روسیه به صورت زنده ارائه شد، آوانگارد در کنار چندین موشک دیگر قرار داشت، اما در برابر زمینه دیگر موشک ها بسیار برجسته تر است.

به گزارش اسپوتنیک، برنامه "پذیرش نظامی" برای اولین بار در تلویزیون ظاهر موشک مافوق صوت بالستیک قاره پیمای روسی "آوانگارد" را ارائه داد. این تصاویر منحصراً هنگام بازدید از آکادمی نظامی پیتر کبیر نیروهای موشکی استراتژیک گرفته شده است.

در پایان قرن بیستم، موشکهای روسی به سطح بالایی از قابلیت اطمینان و اثربخشی نبرد دست یافتند. نتیجه سالها پژوهش در این حوزه، ساخت جدیدترین سیستم موشکی، موشک آوانگارد در سال ۲۰۱۹ بود. آوانگارد به عنوان الگویی برای یادگیری آخرین فن آوری موشک در یکی از کلاسهای آکادمی بصورت زنده ارائه شد.

تنها آوانگارد در این سالن نیست، چندین موشک روسی دیگر در کنار او قرار دارند، اما این آوانگارد است که از بقیه متمایز است. منحصر به فردی این کلاس این است که تمام محصولات اینجا دارای برش در سطح های خود هستند. دانشجویی که می آید برای شنیدن و آموزش این کلاس، نه تنها قسمت نظری را آموزش می بیند، بلکه در عمل می تواند آنچه را که می آموزد ببیند و احساس کند. یعنی، او که به خدمت سربازی اعزام می شود، از نظر بصری از پیش می داند که چه چیزی را کجا پیدا کند، به چه چیزی نزدیک شود و چه چیزی را امتحان کند.

رئیس دانشگاه با تأکید بر اینکه تنها اتباع روسی می توانند در آنجا تحصیل کنند، خاطرنشان کرد: یک فرد خارجی در ابتدا نمی تواند در کلاس های نیروهای موشکی روسیه تحصیل کند.

پخش کامل "پذیرش نظامی" را ببینید.

آکادمی نیروهای موشکی استراتژیک "در وب سایت کانال تلویزیونی"زوزدا"و همچنین در کانال در یوتیوب و برنامه SMART.TV این موضوع بر زندگی آکادمی و روند آموزش دانش آموزان متمرکز خواهد بود، در طی آن آنها انواع موشکهای بالستیک قاره پیمای روسیه و شوروی، ماهواره های جاسوسی، پرتابگرهای موشک، وسایل ارتباطی فضایی و ناوبری و حتی قبضه اسلحه بلستری که لیزر شلیک می کند، آموزش می بینند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала